Kan man tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Silvermist

Det synes jeg bestemt godt at I kan tillade Jer. Har du/I det bedst med ro efter fødslen, så skal I bestemt have lov til det. I skal alle 3 have den bedste start på det nye familieliv som muligt.

Rigtig god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Simone J

Det kan man godt, det bestemmer I selv..

Det gjorde vi ikke, vores dør var åben i besøgstiden på sygehuset da vi lå der med vores datter. Det var bare så nemt, så skal man ikke til at stå for kaffe og kage, eller andet når man får gæster der hjemme..

Anmeld

16. december 2010

Lolli

SELVFØLGELIG kan i det - vil ville heller ikke have besøg i den første besøgstid efter fødslen. Og når folk kom hjem på besøg fik vi dem gerne til selv at tage kage eller noget med, så kunne vi lige overskue kaffen.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Simone J skriver:

Det kan man godt, det bestemmer I selv..

Det gjorde vi ikke, vores dør var åben i besøgstiden på sygehuset da vi lå der med vores datter. Det var bare så nemt, så skal man ikke til at stå for kaffe og kage, eller andet når man får gæster der hjemme..

Nå ja det også rigtig!!!  Den havde jeg slet ikke tænkt på.. Hvis man venter til man kommer hjem skal man måskehave 15 forskellige besøg, hvor folk på hospitalet bare lige væter ind og ud igen.. Godt du lige sagde det..

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Anonym skriver:

Jeg tænker meget på den kommende fødsel.. jeg er frste gangs fødende og synes egentlig der er SÅ meget nyt og dennye rolle som mor osv.. Har snakket meget med min kæreste om dagene efter fødslen.. har egentlig lyst til fred og ro, få amningen op at køre, kommet hjem i vante omgiveser, i eget tøj osv.. Og det bare er kæresten og mig med den lille. Kan man tillade sig at sige til folk de må vente med at besøge til vi er kommet hjem?

Det gjorde vi

Jeg ville have alt den hjælp jeg kunne få på hospitalet så ingen besøgende, dog endte jeg med og få besøg af min mor og svigermor og svigerfar, men jeg bestemte det selv.

jeg havde på forhånd sagt de ikke måtte blive sure hvis de ikke måtte komme....

Der var mange fra familien og faktisk venner som så lidt underligt på det, men det var sådan jeg ville have det

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Det gjorde vi

Jeg ville have alt den hjælp jeg kunne få på hospitalet så ingen besøgende, dog endte jeg med og få besøg af min mor og svigermor og svigerfar, men jeg bestemte det selv.

jeg havde på forhånd sagt de ikke måtte blive sure hvis de ikke måtte komme....

Der var mange fra familien og faktisk venner som så lidt underligt på det, men det var sådan jeg ville have det

Ja det synes jeg også burde være helt ok.. Det er jo en KÆMPE ting for en og jeg har det sådan at jeg altså gerne lige vil "sluge" det med min kæreste inden olk står der med hovedet indover , tager billeer osv osv.. det skal bare være stille og roligt.. Kan jo godt være jeg har det anderledes når hun er kommet.. kommer også an på hvordan fødlen går osv.. Men når jeg går i fødsel ar jeg ikke tænkt mig at sige det til nogen.. men"gå i krig med min kæreste..

Anmeld

16. december 2010

dorthemus

Ja da, det er noget som I bestemmer...det er jo jeres barn

Jeg havde det på samme måde...indtil jeg havde født, så ville jeg bare vise hende frem til ALLE. Men efter et par dage blev det aligevel for meget og så sagde jeg fra.

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Anonym skriver:

Ja det synes jeg også burde være helt ok.. Det er jo en KÆMPE ting for en og jeg har det sådan at jeg altså gerne lige vil "sluge" det med min kæreste inden olk står der med hovedet indover , tager billeer osv osv.. det skal bare være stille og roligt.. Kan jo godt være jeg har det anderledes når hun er kommet.. kommer også an på hvordan fødlen går osv.. Men når jeg går i fødsel ar jeg ikke tænkt mig at sige det til nogen.. men"gå i krig med min kæreste..

Jeg sagde heller ikke til nogen at jeg var i fødsel og snakkede endda i tlf med min mor 2 timer før jeg var på hospitalet hvor veerne allerede var startet, men ville intet sige......Det var dog ret svært...

Anmeld

16. december 2010

Cris

Anonym skriver:

Jeg tænker meget på den kommende fødsel.. jeg er frste gangs fødende og synes egentlig der er SÅ meget nyt og dennye rolle som mor osv.. Har snakket meget med min kæreste om dagene efter fødslen.. har egentlig lyst til fred og ro, få amningen op at køre, kommet hjem i vante omgiveser, i eget tøj osv.. Og det bare er kæresten og mig med den lille. Kan man tillade sig at sige til folk de må vente med at besøge til vi er kommet hjem?

Ja da! Det er jer, der bestemmer! Og de fleste forstå det!

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg sagde heller ikke til nogen at jeg var i fødsel og snakkede endda i tlf med min mor 2 timer før jeg var på hospitalet hvor veerne allerede var startet, men ville intet sige......Det var dog ret svært...

Årh dejlig nogen har det som mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.