hej med dig
Sikke noget, jeg vil som de andre råde dig til at kontakte evt. vagtlæge eller anden hvis du ikke har haft det sådan før!
MEN, jeg har altså RIGTIG RIGTIG RIGTIG kraftige mens smerter, og når jeg har beskrevet dem til min mor, siger hun det lyder genkendeligt - som milde veer! Ja tak, tror I jeg tør føde selvom jeg brændene ønsker børn, hihi.. Mormoren har da skræmt mig nu.. Nå, anyway... Men når jeg er på toilettet eller sidder på f.eks en stol, får jeg de smerter du beskriver hvor jeg må rejse mig i reaktion og nærmest skrige eller knytte mine hænder for at få smerten ud! Så jeg kender altså smerten, og det kan sagtens 'bare' være almindelig menstruation, selvom det lyder for smertefuldt til at være sandt.. Jeg tager som regel op til 6panodiler om dagen under mens, og jeg er rigtig syg og dårlig, kaster tilmed op.. Det eneste der hjælper er faktisk p-piller, men de er jo ude af min krop, så jeg er selv tilbage i dét smertehelvede én gang om måneden, men det er jo konsekvensen af at vil være gravid 
Jeg håber du kan bruge til noget, at det KAN være normale, men sindsyge smerter..
Held og lykke, håber d får talt med en læge! 
Anmeld