Mens-smerter der er kraftige som veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg oplever lige akkurat nu de strideste menssmerter jeg vist nogensinde har haft! Det føles som veer, eller måske efterveer på 3. barn = rimelig barske. 

Jeg kan ikke sidde ned, det er hele mit underliv der er følsomt og smertefuldt. Når jeg sidder på wc (sorry) må jeg spontant rejse mig pga smerter. Nu kommer det ulækre..... der har været tykke klumper med ud idag. Jeg har før haft blod/sorte klumper, men det var helt lyst og lignede.....kød 

Normalt har jeg kraftige menssmerter, men mere sådan at jeg er skidt tilpas og øm i underlivet, og har det som om jeg er syg i en dags tid, og så driver det over. Jeg er denne gang ikke blevet varslet med mens, plejer at vide det kommer.

Bliver sådan lidt bekymret for om det er noget andet..... jeg tænker jeg har været gravid, men det ville slet ikke give mening. Kan bare ikke forstå disse voldsomme smerter hvor jeg må rejse mig og trække vejret hen over aftensmaden?! 

Har I prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

jannebjerre

Øøhmm det lyder da godt nok voldsomt søde

Hvor længe siden er det du har født?? Måske du kan ringe til FG??

Kææææmpe knus

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Øøhmm det lyder da godt nok voldsomt søde

Hvor længe siden er det du har født?? Måske du kan ringe til FG??

Kææææmpe knus

Det er ved at være 1 år siden  Så jeg regner bestemt ikke med det er derfra, eller det vil sige, det håber jeg da ikke 

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

Det er ved at være 1 år siden  Så jeg regner bestemt ikke med det er derfra, eller det vil sige, det håber jeg da ikke 

Nu spørger jeg dumt sikkert Men du har ikk været gravid og evt. er ved at arbortere?? ejj ved det ikke, men kunne det ikke tænkes...

Jeg sys under alle omstændigheder du skal ringe til lægen ASAP...jeg er MEGET bekymret...

Anmeld

16. december 2010

BinaMor

så vil der være for meget "kød" til en spontan abort. hvis du altså havde alm. mens sidste måned

der kan komme klumper af "kød" indeni en. har prøvet det samme dog uden smerterne. det ligner frisk kød med er i virkeligheden sammenklumper af blod.

men smerterne sys jeg lyder mærkelige. jeg sys du straks skal ringe til lægen!

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

jannebjerre skriver:

Nu spørger jeg dumt sikkert Men du har ikk været gravid og evt. er ved at arbortere?? ejj ved det ikke, men kunne det ikke tænkes...

Jeg sys under alle omstændigheder du skal ringe til lægen ASAP...jeg er MEGET bekymret...

Jeg er helt enig. Sidder og bliver helt dårlig ved tanken og ligeledes bekymret.

Så afsted til lægen med dig!

Anmeld

16. december 2010

H+S Skjolgborg.

sjovt du skriver det indlæge har bløde 14½ dag nu og har også mega smerte og svimmel ture af og til + mega træt oveni mega iiii.Jeg føde mit 3 barn for snart 1 år siden her den 23 dec-

Jeg var til lægen i går + fik p-sprøjte hans ord var af og til samler det sig og kommer voldsomt men forsætter det måtte jeg komme derop igen + godt råd spise jern en tid.....

Håber snart du få det bedre ville nok lige bleve tjekke hvis det er du måske har været gravid kan jo også ske..

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2010

SSL

hej med dig  

Sikke noget, jeg vil som de andre råde dig til at kontakte evt. vagtlæge eller anden hvis du ikke har haft det sådan før!

MEN, jeg har altså RIGTIG RIGTIG RIGTIG kraftige mens smerter, og når jeg har beskrevet dem til min mor, siger hun det lyder genkendeligt - som milde veer! Ja tak, tror I jeg tør føde selvom jeg brændene ønsker børn, hihi.. Mormoren har da skræmt mig nu.. Nå, anyway... Men når jeg er på toilettet eller sidder på f.eks en stol, får jeg de smerter du beskriver hvor jeg må rejse mig i reaktion og nærmest skrige eller knytte mine hænder for at få smerten ud! Så jeg kender altså smerten, og det kan sagtens 'bare' være almindelig menstruation, selvom det lyder for smertefuldt til at være sandt.. Jeg tager som regel op til 6panodiler om dagen under mens, og jeg er rigtig syg og dårlig, kaster tilmed op.. Det eneste der hjælper er faktisk p-piller, men de er jo ude af min krop, så jeg er selv tilbage i dét smertehelvede én gang om måneden, men det er jo konsekvensen af at vil være gravid

Jeg håber du kan bruge til noget, at det KAN være normale, men sindsyge smerter..

Held og lykke, håber d får talt med en læge!

Anmeld

16. december 2010

BinaMor

Anonym skriver:

Jeg oplever lige akkurat nu de strideste menssmerter jeg vist nogensinde har haft! Det føles som veer, eller måske efterveer på 3. barn = rimelig barske. 

Jeg kan ikke sidde ned, det er hele mit underliv der er følsomt og smertefuldt. Når jeg sidder på wc (sorry) må jeg spontant rejse mig pga smerter. Nu kommer det ulækre..... der har været tykke klumper med ud idag. Jeg har før haft blod/sorte klumper, men det var helt lyst og lignede.....kød 

Normalt har jeg kraftige menssmerter, men mere sådan at jeg er skidt tilpas og øm i underlivet, og har det som om jeg er syg i en dags tid, og så driver det over. Jeg er denne gang ikke blevet varslet med mens, plejer at vide det kommer.

Bliver sådan lidt bekymret for om det er noget andet..... jeg tænker jeg har været gravid, men det ville slet ikke give mening. Kan bare ikke forstå disse voldsomme smerter hvor jeg må rejse mig og trække vejret hen over aftensmaden?! 

Har I prøvet det? 

hvordan går det nu?

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Hvor er I søde, og tak for svar alle sammen!

Jeg har det stadig skidt, og har det rarest når jeg kryber sammen i fosterstilling. Jeg vil ikke kontakte lægevagten da jeg ikke fornemmer det på den måde er akut. Men skal vist lige have fat i min læge i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.