Vand i fødderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2010

AmalieMalle

Hej alle !

Jeg har nu kigget lidt med på sidelinjen, og det virker som om der er nogle rigtig kloge hoveder herinde Så derfor tillader jeg mig lige at stille et spørgsmål og håbe at der kommer lidt gode råd

Jeg er gravid (36+6) og vågnede op imorges med fødder der nærmest kunne ha' tilhøret en elefant ! Er det mon vand? Det føles som om de sover, sådan lidt stikke agtigt og så er de helt kogene varme. Det er virkelig ubehageligt. Så spørgsmålet er bare, er der noget man kan gøre?

Håber i kan hjælpe !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

birthee

Jeg synes det lyder som vand i fødderne... Jeg havde det også det sidste stykke tid, da jeg ventede Frederik... Fødderne opad, og sørg for at få hvilet benene!!! Ellers er der vidstikke så meget at gøre... Kan se der heller ikke er så lang tid tilbage igen

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

AmalieMalle skriver:

Hej alle !

Jeg har nu kigget lidt med på sidelinjen, og det virker som om der er nogle rigtig kloge hoveder herinde Så derfor tillader jeg mig lige at stille et spørgsmål og håbe at der kommer lidt gode råd

Jeg er gravid (36+6) og vågnede op imorges med fødder der nærmest kunne ha' tilhøret en elefant ! Er det mon vand? Det føles som om de sover, sådan lidt stikke agtigt og så er de helt kogene varme. Det er virkelig ubehageligt. Så spørgsmålet er bare, er der noget man kan gøre?

Håber i kan hjælpe !

Heej med dig .

Jeg er sikker på det er vand , det lyder ufattelig meget som mit .

Jeg ahr det bare i hænderne , de hæver ik voldsomt , men det stikker og prikker og gør simpelthen så ondt i dem når jeg sover , som om de os sover .

Og man kan desværre ikk gøre noget siger min læge , men op med benene det skulle minske det lidt sagde hun , men ellersik noget .

kNUS

Anmeld

16. december 2010

AmalieMalle

birthee skriver:

Jeg synes det lyder som vand i fødderne... Jeg havde det også det sidste stykke tid, da jeg ventede Frederik... Fødderne opad, og sørg for at få hvilet benene!!! Ellers er der vidstikke så meget at gøre... Kan se der heller ikke er så lang tid tilbage igen

Nej, der er heldigvis ikke så længe igen (: ' okaj, havde håbet at man kunne gøre et eller andet, har os fået det i hænderne

Har lige sat fødderne et kort øjeblik ud i sneen, det hjalp lidt på varmen, men de er stadig meget hævede

Anmeld

16. december 2010

AmalieMalle

Pernille08 skriver:

Heej med dig .

Jeg er sikker på det er vand , det lyder ufattelig meget som mit .

Jeg ahr det bare i hænderne , de hæver ik voldsomt , men det stikker og prikker og gør simpelthen så ondt i dem når jeg sover , som om de os sover .

Og man kan desværre ikk gøre noget siger min læge , men op med benene det skulle minske det lidt sagde hun , men ellersik noget .

kNUS

Okaj, prøver at smide fødderne lidt op (: Tak !

Anmeld

16. december 2010

Kløver

AmalieMalle skriver:

Hej alle !

Håber i kan hjælpe !

det lyder meget som vand i kroppen, jeg får massage fast, dog mere nu hvor jeg er gravid, og det hjælper rigtig godt mod vand i kroppen, og bla og lægkramper osv, så det kan ihvertfald anbefales

Anmeld

16. december 2010

AmalieMalle

Okaj, måske kunne man få manden til at give en omgang fodmassage!   Det lyder som noget der skal prøves af. Vil gøre ALT for at få det væk, for vil gerne kunne passe mine støvler inden på søndag (skal til fødselsdag)

Anmeld

16. december 2010

MorTilSnartFire <3

AmalieMalle skriver:

Okaj, måske kunne man få manden til at give en omgang fodmassage!   Det lyder som noget der skal prøves af. Vil gøre ALT for at få det væk, for vil gerne kunne passe mine støvler inden på søndag (skal til fødselsdag)

Det er vand i fødderne du har Det er meget normalt, når du er så tæt på termin Fødderne skal opad hele tiden, drik en masse vand, fodmassage, vrik fødderne op mod maven og ned igen - flere gange dagligt (Det hjælper til at få det i omdrejning afsted igen ) og fodbad kan hjælpe af med spændingen og tungheden... Læg evt. en pude under fødderne om natten - det ligger du jo i mange timer og der er det ekstra vigtigt de er opad, så vandet ka komme tilbage i kroppen igen...

Men må desværre sige, at mit vand først gik væk igen, 2 uger efter jeg havde født igen :/

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

AmalieMalle skriver:

Hej alle !

Håber i kan hjælpe !

Årrhh stakkel

Drik vand, vand, vand og atter vand..

Sørg for at tage bene op og lave venepumpeøvelse...

Det forsvinder højest sandsynligt ikk helt før nogle uger efter fødslen.....sorry to say

Anmeld

16. december 2010

AmalieMalle

Tak for de dejlige svar. Har ikk prøvet øvelser og vand - så er der lidt at få barselstiden til at gå med Er der egentlig nogen der ved hvorfor man får det?

Igen mange tak for de skønne svar !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.