Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Hjertelig tillykke med Jeres lille vidunderlige dreng:0) Så glad for at i alle har det godt. Hvor langt er du ved at være henne nu:0) Håber ikke jeg spørger for meget, men har i fundet navn til ham:0)
Hjertelig tillykke med Jeres lille vidunderlige dreng:0)
Så glad for at i alle har det godt.
Hvor langt er du ved at være henne nu:0)
Håber ikke jeg spørger for meget, men har i fundet navn til ham:0)
Vi leger lidt med tanken om Max, men der er ikke noget der ligger fast
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja - og man kan også operere børn ret tidligt Hehe - vi har fået foto med hjem af dens profil - og der er bare en lille spids næse der peger lige ud i luften. Hmmm - skulle vi kalde ham Pinocchio?
Det kan også være man bare kan sætte noget tape over så den får den facon man vil have... det skulle vel være til at modellere lidt hvis man starter tidligt
Tillykkeeeeeee med den lille dreng!! Og det med næsen.. tihi.. Vi fik et billede med hjem fra NF, hvor næsen bare var viiildt tydeligt. Jeg kalder det pinnochio-billedet, og synes ærlig talt det er en anelse uhyggeligt
TbCp skriver: Det kan også være man bare kan sætte noget tape over så den får den facon man vil have... det skulle vel være til at modellere lidt hvis man starter tidligt
Det var også det første der gik igennem mit hoved
Bavianis skriver: Vi leger lidt med tanken om Max, men der er ikke noget der ligger fast
Fedt navn:0)
Jo flere gange jeg lige siger det, jo federe bliver det:0) Et stærkt navn:0)
Og hjertelig tillykke med den gode scanning:0)
SKØNT SKØNT SKØNT Og så en lille dreng!!!! SKØNT
Tillykke det er jo intet mindre end fantastisk!!!!
hurraaaaa!!! Tillykke!!!
herhjemme er det også fars tud der kom med ud af maven jeg har sagt hun kommer til at hade ham for den senere...
Ejj hvor fantastisk!!! Stort tillykke med den dejlige lille abeknægt!
Tillykke med den fine scanning og at det bliver en dreng. Og man kan jo altid håbe at næsen lige som moderkagen kan rette sig til Ellers er det bare at overdynge ham med accesories så ingen ligger mærke til næsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128