Søger hoppende Tigerdyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.732 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Kamelia

Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan et tigerdyr der hopper på halen mens den snakker??

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

M.O.A.R.

Kamelia skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan et tigerdyr der hopper på halen mens den snakker??

Kamelia

Fætter BR

Anmeld

16. december 2010

Kamelia

MaleneF skriver:

Fætter BR

Hmmm var bare i en BR og dér sagde de at de ikke havde den mere, men det var måske kun lige dér!

Anmeld

16. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Kamelia skriver:

Hmmm var bare i en BR og dér sagde de at de ikke havde den mere, men det var måske kun lige dér!

toys'r'us

Anmeld

16. december 2010

..

Jeg har sådan en derhjemme som du gerne må købe, kan tage et billede hvis det er? Den står på en grøn plade og så trykker man på en knap og den hopper og snakker - er det den?

Anmeld

16. december 2010

Kamelia

Macrolf skriver:

Jeg har sådan en derhjemme som du gerne må købe, kan tage et billede hvis det er? Den står på en grøn plade og så trykker man på en knap og den hopper og snakker - er det den?

Hvor sødt af dig, men den står på sin hale som er snoet som en spiral. Der er ingen plade under!

Anmeld

16. december 2010

Amso

Jeg kan godt huske man har kunnet få dem på et tidspunkt.. Her til jul har jeg været i mange legetøjbutikker og er faktisk ikke stødt på den nogen steder. Tror du skal være heldig hvis du finder en.. så må det være en rest. tror den er udgået af produktion.. ellers ville den da være til at finde..?? Hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.