Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan et tigerdyr der hopper på halen mens den snakker??
Kamelia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamelia skriver: Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan et tigerdyr der hopper på halen mens den snakker?? Kamelia
Fætter BR
MaleneF skriver: Fætter BR
Hmmm var bare i en BR og dér sagde de at de ikke havde den mere, men det var måske kun lige dér!
Kamelia skriver: Hmmm var bare i en BR og dér sagde de at de ikke havde den mere, men det var måske kun lige dér!
toys'r'us
Macrolf skriver: Jeg har sådan en derhjemme som du gerne må købe, kan tage et billede hvis det er? Den står på en grøn plade og så trykker man på en knap og den hopper og snakker - er det den?
Jeg har sådan en derhjemme som du gerne må købe, kan tage et billede hvis det er? Den står på en grøn plade og så trykker man på en knap og den hopper og snakker - er det den?
Hvor sødt af dig, men den står på sin hale som er snoet som en spiral. Der er ingen plade under!
Jeg kan godt huske man har kunnet få dem på et tidspunkt.. Her til jul har jeg været i mange legetøjbutikker og er faktisk ikke stødt på den nogen steder. Tror du skal være heldig hvis du finder en.. så må det være en rest. tror den er udgået af produktion.. ellers ville den da være til at finde..?? Hmm..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128