Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, så blev jeg færdig med Antons gave til mormor/morfar og farmor/farfar og jeg synes selv, det er blevet SUPER godt
Hvad synes I?
Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Arhh den er fin!
Han er bare så lækker!
Det er bare godt ud Og meget overskueligt! Jeg synes ofte disse sammensætninger kan blive et stort rod, men din er da bare super flot. Så simpel med den lille skrift i hjørnet.Og så hjælper det jo at billederne er taget med et godt kamera
Det er bare KNALD godt!!!
Rigtig god idé med sådan et års-billede... Den gemmer jeg lige, den idé
Sød lille gut I har. Og Anton er et skønt navn!!
Astasmor skriver: hvor er den fin... hvordan har du lavet den?
hvor er den fin... hvordan har du lavet den?
Tak...! Collagen er lavet i Picasa (gratis redigeringsprogram fra Google) og så printet herhjemme...!
TbCp skriver: Arhh den er fin! Han er bare så lækker!
Tak tak tak
Dinna88 skriver: Det er bare godt ud Og meget overskueligt! Jeg synes ofte disse sammensætninger kan blive et stort rod, men din er da bare super flot. Så simpel med den lille skrift i hjørnet.Og så hjælper det jo at billederne er taget med et godt kamera
Tak jeg er altid til det meget simple, jeg synes nemt, det ser rodet ude, som du også skriver...!
Og ja, herhjemme sværger manden (og jeg efterhånden) til et rigtig godt kamera, billederne bliver så meget bedre (men det er dælme en dyr hobby: citat fra konen herhjemme )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128