Endelig! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.730 visninger
59 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Benjamins'mor

Jeg var på sygehuset idag til et lille ekstra tjek. De sagde at de højst sandsynligt ville sætte mig igang, i frygt for barnet ikke for nok nærring. MEN men MEN...

NU er mine veer taget til!  Det gør FORBANDET ONDT! Men det er skønt. Der går ligenu ca. 9-10 min imellem dem, så venter bare på der kun går 5-6 min.

Fik også afvide at min livmodermund rent faktisk er væk. Der manglede lige 1 mm.

Uh, jeg bliver spændt nu!

Knus... Christina (38+2).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Swerg

Uuuh.. !! Kan TYDELIGT huske hvordan det var, og det var STORT !!! Glæd dig til det hele !!!

Troede ikke jeg nogensinde skulle sige sådan her, men bare det var mig !!!

Held og lykke ! <3

Anmeld

16. december 2010

LRJ

281210 skriver:

Jeg var på sygehuset idag til et lille ekstra tjek. De sagde at de højst sandsynligt ville sætte mig igang, i frygt for barnet ikke for nok nærring. MEN men MEN...

NU er mine veer taget til!  Det gør FORBANDET ONDT! Men det er skønt. Der går ligenu ca. 9-10 min imellem dem, så venter bare på der kun går 5-6 min.

Fik også afvide at min livmodermund rent faktisk er væk. Der manglede lige 1 mm.

Uh spændende
Held og lykke med fødsel

Anmeld

16. december 2010

Topp

EJ hvor spændende - er SLET ikke misundelig  eller JOOOOO jeg vil også føde NUUUUU..

Held og lykke med det hele - håber det kommer til at gå godt og det bliver en fed oplevelse

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Elias<3 skriver:

Uuuh.. !! Kan TYDELIGT huske hvordan det var, og det var STORT !!! Glæd dig til det hele !!!

Troede ikke jeg nogensinde skulle sige sådan her, men bare det var mig !!!

Held og lykke ! <3

Ja jeg ville sørme også gerne prøve det igen selvom  vi ikke skal have flere børn, men nøj hvor er det bare en vild følse når fødsel melder sin ankomst

Anmeld

16. december 2010

A&F

Iiiiiih, det er rigtig spændende, håber alt går vel.

Anmeld

16. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

281210 skriver:

held og lykke glæder miig til og høre mere og se ham

Anmeld

16. december 2010

Lou87

Nej hvor dejligt - så har du måske en bebs inden vi runder fredag

ALT HELD OG LYKKE

Anmeld

16. december 2010

Frøken J.

Spændende! Glæder mig til at høre FB!

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

Mange tak til jer allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.