Melder mig også lige ind ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Matilde27

Hej alle sammen.

Jeg har termin d. 21/5-11, Det er mit tredje barn.

Jeg skal snart til scanning igen om vil gerne vide kønnet, men self mest af alt at baby har det godt.

Alle siger jeg skal have en dreng men jeg har en fornemmelse af en pige, så det blir virkelig spændende. Har en af hver i forvejen, så kønnet spiller ingen rolle andet end at få stillet nysgerringheden.

Er der nogen der ved og det er normalt i 17+4 at mærke liv både i toppen og u bunden af maven???

Tænker på om der er mere end én! Fik beskeden tvillinger tidligt i graviditeten, og derefter har de ikke kunne finde den anden. Tænker på om den kan gemme sig eller??

Mvh. Matilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

birthee

Velkommen til!!! Og stort tillykke Tror sagtens det kan være liv du allerede mærker, nu det er 3. barn... Jeg venter nr. 2, og mærkede liv da jeg var omkring 18 uger henne... Spændende om det er tvillinger... Hvornår skal du til skanning igen???

Anmeld

16. december 2010

Matilde27

Skal scannes igen d. 28/12

Ja men der burde vel ikke være to, når de ikke har kunne finde den anden.

Synes bare den skal være lang eller svømme meget rundt, hvis der kun skulle være en!

Er også ret sikker på det er liv, har mærket det ca. siden 10. uge - hvilket jo er meget tidligt.

Anmeld

17. december 2010

Stine Raaholt

Velkommen til!!

Jeg mærkede liv allerede sidst i 15. uge... det er mit 3. barn - det kan godt føles som om barnet befinder sig længere oppe, end det gør - jeg fik at vide 2. gang at det var fordi det hele skubber rundt derinde, så mine organer og tarme bliver skubbet rundt - det kan give en anderledes fornemmelse og det kan også være svært at adskille egen rumsteren i maven fra babyens bevægelser... men jeg ved ikke om det passer...

Tror nok at det er en ret sikker scanning, den man får ved nakkefold, så der burde ikke være to... men jeg skal ikke gøre mig klog på det  men spændende at følge med i

jeg skal selv til MD d. 10/1 og glæder mig vildt til at se kønnet, hvis man kan... har en af hver, så det er også mest for min nysgerrigheds skyld

Mvh Stine

Anmeld

17. december 2010

Line Højdal

Hej og velkommen til

Jeg venter mit første barn, men mærker nu både liv oppe og nede og i begge sider (også inden for kort tid)... De ligger jo altså ikke stille de kære små - så det kan nok sagtens bare være en lille aktiv bebs, der mosler rundt derinde

Tror scanningerne er temmelig sikre... Har da hørt en vandrehistorie om at en kvinde fødte tvillinger, selvom hun igennem hele graviditeten kun havde fået af vide der var én.. meen jeg ved ikke om jeg tror på det - og uanset hvad hører det vist til sjældenhederne!

I øvrigt vildt at kunne mærke liv så tidligt - det må være fedt... jeg har virkelig gået og ventet

Men endnu engang velkommen til Matilde, -glæder mig til at høre hvad der gemmer sig derinde

Line

Anmeld

17. december 2010

Matilde27

Tak

Ja håber da også lidt på at der "kun" er en! Synes det ville være lidt vildt med 4 børn. Det ville kræve ny bil og nok også et større hus!

Har bare ikke oplevet med de to andre at kunne mærke både oppe og nede, men måske er der også bare rigtig god plads denne gang

Ja jeg har også en dreng og en pige så jeg er også bare nysgerrig! Men glæder mig meget til at få det af vide.

Anmeld

22. december 2010

moars

hej og stort velkommen.

så dejligt man kan "følges" med nogen.

Jeg synes også jeg har hørt det der med at den ene tvilling kan gemme sig, som du beskriver ?

kh herfra

Anmeld

22. december 2010

Matilde27

moars skriver:

hej og stort velkommen.

så dejligt man kan "følges" med nogen.

Jeg synes også jeg har hørt det der med at den ene tvilling kan gemme sig, som du beskriver ?

kh herfra

Mange tak, ja det er rigtig rart at have nogen samme sted

Åh, håber ikke den gemmer sig - det ville være lidt vildt. Men er meget spændt. Nu er der under en uge til!

kh. Matilde

Anmeld

22. december 2010

ulleby

Matilde27 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har termin d. 21/5-11, Det er mit tredje barn.

Jeg skal snart til scanning igen om vil gerne vide kønnet, men self mest af alt at baby har det godt.

Alle siger jeg skal have en dreng men jeg har en fornemmelse af en pige, så det blir virkelig spændende. Har en af hver i forvejen, så kønnet spiller ingen rolle andet end at få stillet nysgerringheden.

Er der nogen der ved og det er normalt i 17+4 at mærke liv både i toppen og u bunden af maven???

Tænker på om der er mere end én! Fik beskeden tvillinger tidligt i graviditeten, og derefter har de ikke kunne finde den anden. Tænker på om den kan gemme sig eller??

Mvh. Matilde

Hej og velkommen til,

Det bliver da spændende at finde ud af om der er 2 eller 1.

Venter selv enægget tvillinger til maj

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.