Jeg har altså brug for at få noget SNART!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2010

Anonym trådstarter

Men hvordan??

Jeg er midt i 20'erne selv valgt alene mor uden nogen far til mit barn

jeg har ingen pasning til hende

jeg hader at gå i byen!!

min største interesse (udover mit barn) er læsning og mit arbejde (arbejder med børn)

men jeg er ved at få kluder i hovedet -- det er snart 3 år siden jeg fik noget sidst tiden flyver sgu hurtigt

og det begynder at blive et problem for mig, for selvfølgelig vil jeg gerne finde manden i mit liv (men hvor) men i mellem tiden kunne sex være meget rart

jeg bor i en lille by og ja jeg er anderledes end de andre her, så skeller mig forfærdeligt meget ud..

der er ingen arrangementer her hverken for singler eller anden hvor jeg kunne finde nogen at tale med

og oppe i kunst huset er der kun gamle mennesker

hvad i syv søren gør jeg???

jeg er faktisk villig til at tage helt til kbh (der har jeg en mulighed for pasning nogle timer) for at møde nogle mennesker af det andet køn

jeg kan jo heller ikke være alene altid...

og det kan da heller ikke være rigtigt at man skal gå i byen for at få en kærste

har i nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

der gik lige noget galt, så til dem der ved hvem jeg er -- hver sød ikke at sige noget da dette er et følsomt emne for mig--

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Netdating må være vejen frem for dig

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Netdating må være vejen frem for dig

det har jeg prøvet men nej det er altså bare heller ikke lige det der virker (jeg får aldrig svar)

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det har jeg prøvet men nej det er altså bare heller ikke lige det der virker (jeg får aldrig svar)

Sætter du måske for høje krav? 

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

ihh jeg kender det godt. men skal vist ikke klage, for jeg har kun ikke fået noget i 5mdr og det synes jeg virkelig er LÆNGE.

hvad med scor.dk??? eller har du ikke en god gammel eks som kan blive friends with bennesfits?? sådan en brugte jeg sidst jeg fik noget

Anmeld

17. december 2010

twinboys

mor-til-vanessa skriver:

ihh jeg kender det godt. men skal vist ikke klage, for jeg har kun ikke fået noget i 5mdr og det synes jeg virkelig er LÆNGE.

hvad med scor.dk??? eller har du ikke en god gammel eks som kan blive friends with bennesfits?? sådan en brugte jeg sidst jeg fik noget

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

laver lige et fælleds svar håber det er okay

jeg mener ikke selv jeg har høje krav dem jeg har er enkle

vægt er ikke et problem med mindre at vi taler seriøs overvægt

alder fra 20-35år

ingen muslimer (får kun perverse pb derfra og jeg er ikke selv troende og bliver det aldrig så der ville være en konflikt)

ja så er der ikke flere . . . .

har ingen gamle kærster som jeg ser længere og har heller ingen mandlige venner, droppede alle mine venner for godt 3 år siden da jeg ikke gad deres byture og stoffer længere, har aldrig lykkes mig at finde nye

og scor.dk ja hvad skal jeg sige.... hver gang jeg har prøvet derinde får jeg PB med kønsdele på.. og jeg er ikke snerpet mener bare at man godt kan vente med den slags til at man har fundet en form for spændning mellem hinanden

har prøvet inde på q5oo.dk og det er den bedste indtil videre men synes stadig det mest er mænd over 50 der skriver (selv om at jeg har skrevet alder i teksten)

tænkte på om der er nogle af jer der har prøvet det der speed dating ?? og hvad er det ? er det sjovt ?skal man have en veninde med? eller findes der angementer som ikke er vilde tekno fester, for singler?

Anmeld

17. december 2010

Anonym

Prøv Scor.dk eller engangsknald.dk

Held og lykke med det

Anmeld

17. december 2010

Anonym

sexdating.dk ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.