min mave.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2010

karina pigen

ved ik om andre også er derinde men det er jeg så også dog ik lige så aktiv som her, men de har lavet en tråd over hvor mange januar børn der er født.. vi er oppe på 14 børn.. det synes jeg alligevel er en del når ik er kommet til januar endnu

ja det ufede ved den tråd er så at  de børn er blev født alllt for tidligt og ik overlevede også er med som engle børn ( det skal jeg bare ik læse) men kan selvfølgelig godt se at dem der har oplevet også får plads til at fotælle deres forløb..

men 14 januar baby er kommet til verden.. vildt nok.. ( tussi du bliver bare hvor du er til efter nytår)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Maria-s

Hvor vildt. 14 stk?? Phyy ha nej jeg er heller ikke god til at læse når det ikke går godt. Det er rigtigt at det må være dejligt for dem som har oplevet det, at få lov til at fortælle om det. Men for en sart sjæl som mig, giver det mig bare en masse bekymringer om min egen lille guldklump. Så jeg må holde sådan læsning på afstand indtil jeg har min lille prins i mine arme...

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Maria-s skriver:

Hvor vildt. 14 stk?? Phyy ha nej jeg er heller ikke god til at læse når det ikke går godt. Det er rigtigt at det må være dejligt for dem som har oplevet det, at få lov til at fortælle om det. Men for en sart sjæl som mig, giver det mig bare en masse bekymringer om min egen lille guldklump. Så jeg må holde sådan læsning på afstand indtil jeg har min lille prins i mine arme...

har det på præsis samme måde...

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

jaa nu er der så kommet 18 januar børn til verden inde på min mave

piapia, måske er dert derinde du skal kigge lidt og heppe med din tosse..

så lige at der var 2 der havde termin samme dag som mig om lige har født..puhaaaaa, så går det virkelig op for en at det er ved at være NU.. bliver helt nervøs og spændt samtidlig..

13 dage to go..plus lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.