jeg tænkte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2010

karina pigen

at det kunne være super hyggeligt at møde nogen af jer tossede sjæle man nu gennem sin graviditet har støttets sig op af og og delt op og ned ture med når vores små nu er kommet. ved godt det kan være grænseoverskridene, men synes det kunne være hyggeligt, og som jeg har fundet ud af er vi også godt spredt. men tænke man kunne lave jyde,fyn og sjælland hold.. hehe medmindre nogen er helt vilde for at rejse langt med en lille.. hehe ( det tror jeg næppe)..

men ville lige lufte min tanke og høre om andre synes det kunne være en god ideer og har lyst til at mødes også..

total baby.dk mødregrupper.. hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

blomst84

Jamen det lyder som en god ide  lidt grænseoverskridende, men den ide vil jeg gerne hoppe med på... jeg melder mig ind på sjællands-holdet  

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

blomst84 skriver:

Jamen det lyder som en god ide  lidt grænseoverskridende, men den ide vil jeg gerne hoppe med på... jeg melder mig ind på sjællands-holdet  

tænkte at man kunne oprette jylland gruppe, fyn gruppe og sjælland gruppe som et låst emne herinde og så kunne man melde sig ind der hvor det passer og så finde ud af hvad og hvordan i hver gruppe.

ved vare ik hvordan man lave sådan en fast låst tråd

Anmeld

16. december 2010

Diana...

Super ide. Altså jeg kan være både på et sjælland hold og jylland hold da jeg "tit" er på sjælland for alt vores familie er fra sjælland så hvis det passer ind kan vi altid tage en tur til sjælland også 

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Diana... skriver:

Super ide. Altså jeg kan være både på et sjælland hold og jylland hold da jeg "tit" er på sjælland for alt vores familie er fra sjælland så hvis det passer ind kan vi altid tage en tur til sjælland også 

altid rart med en der kan være i flere grupper.. hehe...

jeg har skrevet til henrik om han ik kan hjælpe med at oprette 3 grupper som står fast ligesom termin og fødsel listerne..så  man ik skal finde emnet ud af 100 mulige

Anmeld

16. december 2010

Multebær

Jeg er frisk! jeg fiskede lidt for det i en anden tråd da mange fra Jylland snakkede om cocktail Mojito fest til sommer. Som jeg skrev vil jeg meget gerne være med til at arrangere noget i Kbh / Storkbh - lægger gerne hus og have til hvis det er 

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Multebær skriver:

Jeg er frisk! jeg fiskede lidt for det i en anden tråd da mange fra Jylland snakkede om cocktail Mojito fest til sommer. Som jeg skrev vil jeg meget gerne være med til at arrangere noget i Kbh / Storkbh - lægger gerne hus og have til hvis det er 

deeejligt.. jeg opretter grupperne nu her og så  sørger henrik for at låse dem.

jeg vil gerne være med til at får sjælland gruppen op og stå også.. min bolig er dog ik så stor såå meen det kigger vi bare på.

dejligt du gider..

Anmeld

17. december 2010

Multebær

karina pigen skriver:

deeejligt.. jeg opretter grupperne nu her og så  sørger henrik for at låse dem.

jeg vil gerne være med til at får sjælland gruppen op og stå også.. min bolig er dog ik så stor såå meen det kigger vi bare på.

dejligt du gider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.