Puslingen skriver:
ja det lyder måske som et luksus problem. Men det er nu begyndt at bekymre mig ret meget. Jeg har siden jeg fødte tabt små 23 kg og jeg gør intet for det overhovedet. Men i perioder har jeg så svært ved at spise da jeg ikke er sulten. Så prøver i stedet at snige så meget sundt fedt ind i min kost som overhovedet muligt. Men lige lidt hjælper det. Vejer nu 11 kg mindre end før jeg blev gravid
jeg er ikke sygeligt tynd eller noget, men kan godt mærke jeg bliver dårlig af det.
Det er snart 6 mdr siden jeg fødte
Kan det være fordi jeg ammer?
Og hvornår kan jeg regne med det stopper?
Håber der er nogen der ved noget
Jeg havde under min graviditet med Liva taget 20 kg på.. 2 måneder efter jeg havde født hende havde jeg tabt intet mindre end 27 kg !! Jeg begyndte at få det rigtig skidt da Liva var ca. 7 måneder, og gik til lægen hele 3 gange, men hun blev ved med at påstå der intet var galt.
Endelig 4 gang kom jeg heldigvis ind til en lægestuderende, og hun kiggede med det samme på mig og sagde "Du har ALT for højt stofskifte", hvilket 5 ud af 10 kvinder nemt kan få efter en fødsel. Og ganske rigtigt viste blodprøverne at jeg havde et TÅRNHØJT stofskifte og min krop kørte på overtid. Så jeg er nu i medicinsk behandling og går til månedlige kontroller, de håber det er overstået om 1 ½ år ellers skal de operer eller give radioaktivt jod..
Bare en tanke, måske du er ligeså uheldig som jeg 
Stort knus..
Anmeld