Jeg har et problem lige for tiden! Jeg er kronisk sulten! Jeg ved ikke hvad der sker, har ikke oplevet noget lignende før. Selv ikke da jeg var fed og lagde min kost om til mindre mængder. Der var jeg sulten, men slet ikke i samme grad, som jeg er i øjeblikket! Det er helt sygeligt. Og det er ikke et spørgsmål om, at jeg bare har lyst til mad, nej jeg er vitterligt sulten. Så det føles som om, at der er et stort hul i maven, som ikke kan fyldes ud. Og jeg prøver at spise godt med proteiner, godt med fiber, men det virker ikke! Hvad skal jeg gøre? Jeg vil ikke være fed igen, og har de sidste uger synes jeg har fået en træls bule på maven. Skal ikke være tyk igen! Samme tid døjer jeg også en del med svimmelhed, når jeg rejser mig, og er meget træt. Hvad tror i det kan være, og hvad ville i gøre?
Eksempelvis i dag. Sov længe og fik morgenmad 10.30:
300 gram cheasy yoghurt med en hel banan + en rugbrød med skinke, ost og agurkesalat.
Det mættede IKKE EN METER, selvom jeg spiste langsomt, og det var et stort måltid. Så allerede en halv time efter, måtte jeg spise frokost:
2 skiver rugbrød med skinke, ost og agurkesalat + et stykke frugt.
STADIG ikke engang halvvejs mæt, stadig et kæmpe hul i maven.
Hvad sker der? Jeg læser til eksamen, og kan ikke koncentrere mig om at læse, når jeg føler så meget sult, men jeg vil jo heller ikke blive ved med at proppe mig og tage på!
Anmeld