Er der bare intet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Benjamins'mor

som man kan gøre for at få sine veer til at tiltage?

Ved at rigtigt mange af de ting der ''siges'' at skulle kunne sætte fødslen igang bare er skrønner.

Men er der seriøst bare intet man kan gøre? For jeg er ved at være ret træt og belastet af at være gravid. Har bare så ondt hele tiden, og de små veer der er og de kraftige plukkeveer er ved at være træls, for det gør enormt ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Lise

Du føder når din krop er klar... læg dig ned og slap indtil da

Anmeld

15. december 2010

Mira0911

Der er ikke andet end at vente... 

Sender straks masser af vestøv afsted til dig... 

Anmeld

15. december 2010

Angel

Der er intet at gøre - Baby bestemmer
Forkæl dig selv mens du venter - brug tiden på det man måske ikke har så meget tid til når baby først ankommer fx sov længe, lange bade og den slags

Anmeld

16. december 2010

anjada

Jeg tror bare at vi skal være tålmodige, jeg er selv 40+2, og vil vildt gerne have at der snart sker noget, men den lille bandit kommer jo nok engang, og helst inden jul tak..... Men jeg synes heller ikke at det er sjovt at slæbe rundt på min gravide krop mere, er ret besværet at det, og vil bare gerne kunne springe rundt og ha' mere energi igen.... Så baby'er kom nu ud til os...

Anmeld

16. december 2010

millesofie

ja det bedste råd er at læg dig på sofaen og vent

men ellers så ved jeg at man kan blive sat til at gå op og ned af trapper ude på sygehusene, aner ikke om det virker... min veninde fik afvide at hun skulle støvsuge hele hytten(det hjalp)

held og lykke og en god omgang ve-støv er hermed sendt afsted

Anmeld

16. december 2010

sarahb

Fisenberg skriver:

ja det bedste råd er at læg dig på sofaen og vent

men ellers så ved jeg at man kan blive sat til at gå op og ned af trapper ude på sygehusene, aner ikke om det virker... min veninde fik afvide at hun skulle støvsuge hele hytten(det hjalp)

held og lykke og en god omgang ve-støv er hermed sendt afsted

jeg gik 1200 trapper på herlev og han lod sig vente i 10 dage ca. efter det, tror når det er der er veer men når de ikk er så vilde endnu, så hjælper det måske

Anmeld

16. december 2010

Alberts/

jeg vil vædde min hat med at det eneste der hjælper er at slappe af, hvis du er aktiv har veerne svært ved at komme og så tiltage så slap af(; bassen kommer ud nå han er klar og ikke før og du har jo først termin den 28. self er det svært at vente det var det også for mig man vil bare gerne se den lille, men slap af(; oveni du har bækkenløsning så skal du ikke igang med aktive ting ´søde ven,

Anmeld

16. december 2010

lucas<3

jeg kunne kun passe et par shorts og så kjole så du må finde kjolerne frem og nogle varme strømpebukser. (;

Anmeld

16. december 2010

Lise

Jeg blev sat til at gå op og ned af gangen, men da var jeg allerede på vej i fødsel, og havde regelmæssige veer. Vi skulle bare have dem til at blive bedre. Så tror først at de fysiske ting man kan gøre, er når fødslen ER gået igang

Drik noget hindbærbladte - det kan du gøre mens du slapper af på din sofa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.