hvornår begynder man og teste ang æggeløsning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. december 2010

vanilla

Jeg fik desvære min mens i går  men ja op på hesten igen.. så har i dag bestilt en pakke med æggeløsningstest og gt test.. men hvornår skal jeg begynde og teste da min cyklus driller lidt.. den plejer og være 28-29 dage men den her var den 32.. så nu er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg skal starte for og være sikker på og fange den ??? er total kampklar og manden siger vi bare skal sexe helt vildt når det sker så bebs nok skal komme den her gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Det står på pakken hvornår:0) jeg husker det ikke præcist...Krydser fingre for jer!

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

Jeg fik desvære min mens i går  men ja op på hesten igen.. så har i dag bestilt en pakke med æggeløsningstest og gt test.. men hvornår skal jeg begynde og teste da min cyklus driller lidt.. den plejer og være 28-29 dage men den her var den 32.. så nu er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg skal starte for og være sikker på og fange den ??? er total kampklar og manden siger vi bare skal sexe helt vildt når det sker så bebs nok skal komme den her gang

Når man ikke er sikker på hvornår ægløsning kommer, så anbefales det at teste fra mens slutter. Så er du sikker på at fange den  og kan så pejle dig ind på hvornår i cyklus den ca kommer

Knus

Anmeld

15. december 2010

vanilla

Miss.Sunshine skriver:

Når man ikke er sikker på hvornår ægløsning kommer, så anbefales det at teste fra mens slutter. Så er du sikker på at fange den  og kan så pejle dig ind på hvornår i cyklus den ca kommer

Knus

oki tak :0) vil starte ligeså snart det stopper og så må test monsteret igang igen :0)

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

oki tak :0) vil starte ligeså snart det stopper og så må test monsteret igang igen :0)

ja det monster kan være svært at styre

Anmeld

15. december 2010

vanilla

Ni-ko-li-ne skriver:

Det står på pakken hvornår:0) jeg husker det ikke præcist...Krydser fingre for jer!

synes det er lidt svært og følge de forholds regler ang hvornår man skal teste når den svinger lidt med længden min cyklus .. men prøver og starte ligeså snart jeg er færdig med mens..

Anmeld

15. december 2010

vanilla

Miss.Sunshine skriver:

ja det monster kan være svært at styre

jaa rigtig svært  men nu skal det æg godt nok fanges på det rigtige tidspunkt hehe

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

jaa rigtig svært  men nu skal det æg godt nok fanges på det rigtige tidspunkt hehe

Kæmper selv for at blive gravid. Håber lykken tilsmiler mig engang

Anmeld

15. december 2010

vanilla

Miss.Sunshine skriver:

Kæmper selv for at blive gravid. Håber lykken tilsmiler mig engang

krydser alt jeg kan for den nok skal tilsmile dig  måske lykken snart rammer os begge.. hvornår har du test dag hvis du er så langt ???

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

vanilla skriver:

krydser alt jeg kan for den nok skal tilsmile dig  måske lykken snart rammer os begge.. hvornår har du test dag hvis du er så langt ???

Det har jeg i næste uge. Men har helt mistet modet til det nogensinde lykkedes. krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.