Hygge aften med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Nattøs

Hej 

Jeg vil bare spørger jer tøser eller mænd om en ting

Har i nogen foreslag til hvordan, at jeg kan lave en hyggelig aften med min kæreste som jeg har været i 9 måneder.

Jeg vil gerne lave noget som ikke er alt for dyrt, noget som virkelig vil vise ham, at jeg virkelig elsker ham. Og det skal ikke handle om sex eller bj, for han vil gerne have at det ikke altid skal ende med sex Ja han er ikke som mange andre mænd. 

Håber virkelig at i kan hjælpe mig

I aften står den på hygge med levendelys i soveværelset og noget massage olie.

knus nattøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

bøgelund

Nattøs skriver:

Hej 

Jeg vil bare spørger jer tøser eller mænd om en ting

Har i nogen foreslag til hvordan, at jeg kan lave en hyggelig aften med min kæreste som jeg har været i 9 måneder.

Jeg vil gerne lave noget som ikke er alt for dyrt, noget som virkelig vil vise ham, at jeg virkelig elsker ham. Og det skal ikke handle om sex eller bj, for han vil gerne have at det ikke altid skal ende med sex Ja han er ikke som mange andre mænd. 

Håber virkelig at i kan hjælpe mig

I aften står den på hygge med levendelys i soveværelset og noget massage olie.

knus nattøs

jeg overraskede min kæreste her den anden dag, med 2 billetter til "klovn the movie".. til premiere aftenen i aften.. han elsker klovn, og blev vildt glad..  

Anmeld

16. december 2010

Nattøs

bøgelund1 skriver:

jeg overraskede min kæreste her den anden dag, med 2 billetter til "klovn the movie".. til premiere aftenen i aften.. han elsker klovn, og blev vildt glad..  

Ej hvor dejligt

Jeg har også købt biografbeletter, dem får han i julegave

Anmeld

16. december 2010

Kay

bag en kage, lav hans livret og så smæk en god film på dvd'en og så bare hygge med levende lys og... ja bare hygge og nusning

det elsker min kæreste når jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.