Hvad er der galt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

.min kæreste og jeg har meget sjældent sex.

Jeg vil rigtig gerne, men det er som om han ikke har lyst, eller kan han måske stadig være på det der børnestadie mhs til sex.?

- og har min partners vægt noget med at gøre, at jeg ikke bliver gravid?. jeg tager ikke p-piller, eller bruger prævention..

håber i kan svarer på mine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

.min kæreste og jeg har meget sjældent sex.

Jeg vil rigtig gerne, men det er som om han ikke har lyst, eller kan han måske stadig være på det der børnestadie mhs til sex.?

- og har min partners vægt noget med at gøre, at jeg ikke bliver gravid?. jeg tager ikke p-piller, eller bruger prævention..

håber i kan svarer på mine spørgsmål

hvad mener du med om han er på børnestadie??

det kan jo også være han ikke vil have sex fordi han ikke vil have du bliver gravid, du skriver du ikke bruger noget. bare en tanke

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

altså at han er stadig den der barnlige type, som om det er første gang han skal have sex.. hvis du forstår mig..

han vil også rigtig gerne have en lille en, så tvivler på det er derfor. men som jeg spurgte om, tror jeg det er vægten hos min kæreste måske hvis det kan spille nogle rolle...

Anmeld

17. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

altså at han er stadig den der barnlige type, som om det er første gang han skal have sex.. hvis du forstår mig..

han vil også rigtig gerne have en lille en, så tvivler på det er derfor. men som jeg spurgte om, tror jeg det er vægten hos min kæreste måske hvis det kan spille nogle rolle...

Hej.

1. Nej jeg tror bestemt ikke, at din kærestes vægt har noget med tingene at gøre, så længe at han kan få pikken ind i dig og komme, så tror jeg ikke problemet er begrund af vægt. Medmindre hans sæd kvalitet er dårligt?

2. Det med at han ikke vil have sex så tit, er ganske normalt, min kæreste kan også sige nej i flere dage i træk og hold da kæft, hvor har jeg bandet og brokket mig over det Men efterhånden, har jeg lært at forstå det, alt skal jo ikke handle om sex. Og hvis i nu forsøger at få barn, så vil du nok gerne sætte sexen mere op, hvor han bare vil forsætte jeres normal sex liv, det haster vel hellere ikke at få barn?

Jeg ved ikke hvornår du stoppet med dine piller? men der går jo også et stykke tid, før at de stopper med at virke. Plus spørgsmålet er også, om i overhovedet er klar til at få barn? Hvor lang tid har i været sammen og hvor gammel er i?

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Synes der er kommet nogle meget relevante spørgsmål og tanker allerede, men vil måske alligevel gerne sætte nogle tanker på.

Vedr. din kærestes vægt. Modsat kvinder, bliver mænds sædkvalitet ikke påvirket af overvægt, men det kan hans selvværd.
Mange mænd får nedsat sexlyst af overvægt. Nu ved jeg jo ikke hvor meget overvægt han lider af, og du har heller ikke sagt noget om overvægt, det kunne selvfølgelig også være det modsatte, men så ville du nok ikke i første omgang focusere på det.
Men som sagt, manglende sexlyst og overvægt hænger tit sammen.
Derfor skulle du måske få sat din kæreste lidt på skrump. Tag ham evt med til vægtkonsulenterne. Der kan han i rigeligt mål få styret sin madglæde og alligevel tabe sig.
Der sker en masse med en mand, der måske vejer 25 kg for meget og han så bare får smidt de 10. Lige pludseligt bliver han fyrrig som en kanin på en forårsdag
Det handler om selvværd.

At han er meget drenget, skal du da ikke være ked af, det holder både ham og dig ung hehe. Men måske skulle du sætte ham lidt på kursus og se at få lært ham, at sex er sjovt, dejligt og intimt.
Du må evt. gå på biblioteket og låne nogle bøger og så give den som hans lærerinde.
Kunne også lyde som om han ikke har oplevet "den lille død", som netop gør at mænd elsker sex.
Der er muligheder nok.
Men et godt råd.
Vent med børn og få først jeres sexliv til at fungere...for det vil jo være ærgerligt at du bliver træt af livet sammen med ham, hvis jeres sexliv er en død kop te, og I så har fået barn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.