Sikker på vægten er gået i stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Kamulla

eller ihvertfald gået i stå og derfor kun ville vise 57kg... ej jeg er meget lav... ville gerne veje de 49-50 kg igen.. har ALDRIG været tynd skal jeg lige sige altså...  tændstik knogler og 161 lav... men jeg er gået på seriøs kur, nul sukker for 3. dag, små potioner og KUN sundt og fedtfattigt mad.. løber og træner mave.. men min vægt gider ikke engang sige jeg har tabt 1gram.. har jeg altså brug for at den gør hurtigt.. ellers mister jeg motivationen.. øvvv altså... nej er ikke fed.. har bare en masse hænge partier... og fedt de ufede steder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Hyacinth

Nu er det ikke for at være flabet el. lign, men har du overvejet hvordan din krop skal ligge sundhedsmæssigt i forhold til BMI? Du har med en vægt på 57 og en højde på 161 cm et BMI på 21,9, hvilket er NORMALT Hvis du derimod taber dig og vejer 49 kg har du kun et BMI på 18,9, hvilket ikke er sundt.

Godt nok står der på div. sundhedssider og lægesider, at man skal have et BMI på min. 18,5, det passer dog ikke Der findes et lille stof(hormon) i vores hjerner, som vi kun danner når vores BMI er OVER 20. Dét hormon øger vores evne til at tænke rationelt

Hvis dit BMI skal ligge på omkring 20, så skal du MIN. veje 52 kg.

Prøv at overvej om det er noget psykisk? Og om din krop måske bare synes, den skal veje 57 kg? BMI skal ligge på 20-25 og da dit pt er 21,9, er du HELT NORMALVÆGTIG.

At ville veje under sit normale BMI er spiseforstyrret - I'm so sorry to say it.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.