Update efter 3. JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2010

CA

Er i dag 35+5

Har været hos min søde og helt-nede-på-jorden jordemoder - helt modsat min læge, som jeg også godt kan lide, men hun er noget mere sarkastisk og bruger store armbevægelser.

Krapylet blev vurderet til at veje 2800g, så den ligger noget over gennemsnittet. Dejligt med en basse der har det godt. H*n står fast i bækkenet, har fin hjertelyd og er dejligt aktiv. Mit blodtryk er super ligesom urinprøven. Vægten siger +19 Og der er bare ikke noget at gøre ved det. Den her bækkenløsning gør det umuligt for mig at bevæge mig mere end højst nødvendigt. Også JM beordrede mig til at side/ligge så meget som muligt. Men hvor er det svært at acceptere at jeg skal være "doven". GLÆDER mig til at føde! Kan faktisk næsten ikke vente. Krapylet må dog gerne lige veje lidt mere først

Var til massør i dag og det var skøøønt! Selvforkælelse - i like

Nå, men nu vi er i gang med at opdatere kan jeg da lige sige, at vi nu kun mangler småting til bebs( såsom en hue mere, varm bluse og et par futter), der skal købes nyt kamera på lørdag og julegaverne er i hus - borset fra Martins. Aner ikke hvad jeg skal købe

Med nyt kamera og en opdateret computer kunne det være man skulle til at smide lidt billeder ind. Nyder jeres billedeopdateringer, så må hellere selv bidrage med lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

blomst84

Dejligt med en god opdatering og 2800 er da en rigtig fin baby, var selv ved JM i går og lillepigen blev skønnet til 2400, men hun har os været lille hele tiden . Og ja tak en masse billeder vil jeg gerne se knus Sabrina 35+6

Anmeld

15. december 2010

PeruBaby

Dejligt med godt JM-møde Og dejligt at din basse har en fin vægt.

Jeg synes altså at man begynder at tro på at det er en rigtig baby man har i maven, når h*n vejer over de 2500g - ha, ha, ha... De første par måneder blev min mand lidt tøsesur når jeg kaldte vores ufødte barn for "ormen"... men det var helt ærligt hvad jeg følte det var... 

Og totalt overskudsagtigt allerede at have styr på (næsten) alle julegaverne og (næsten) alt til babyen. Så kan du da med god samvittighed lægge dig på sofaen og dovne den lidt

Anmeld

16. december 2010

DK

Uhh hvor skønt! Det er så lækkert når alt bare er som det skal være! Pyt med de +19, jeg er +16 kg nu! Vi laver en tab-dig gruppe engang i februar!!

Og ja, billeder!!! Vil se vil se!!!

Anmeld

16. december 2010

AnneBJ

Krapylet... må altså lige grine lidt..

Dejligt at besøget gik som det skulle - glæder mig til at se billeder ... af noget!

Anmeld

16. december 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt med et godt besøg. Og sikke en dejlig stor basse du har dig der. Min lille pige er kun 1800 g da jeg var i uge 33 så hun er en lille pige men lige inde for skalaen så det er jo fint. 

Pyt med de +19 kg de er hurtigt tabt igen. Som Ditte skriver så laver vi en tab os gruppe bagefter. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.