Er i dag 35+5
Har været hos min søde og helt-nede-på-jorden jordemoder - helt modsat min læge, som jeg også godt kan lide, men hun er noget mere sarkastisk og bruger store armbevægelser.
Krapylet blev vurderet til at veje 2800g, så den ligger noget over gennemsnittet. Dejligt med en basse der har det godt
. H*n står fast i bækkenet, har fin hjertelyd og er dejligt aktiv. Mit blodtryk er super ligesom urinprøven. Vægten siger +19
Og der er bare ikke noget at gøre ved det. Den her bækkenløsning gør det umuligt for mig at bevæge mig mere end højst nødvendigt. Også JM beordrede mig til at side/ligge så meget som muligt. Men hvor er det svært at acceptere at jeg skal være "doven". GLÆDER mig til at føde! Kan faktisk næsten ikke vente. Krapylet må dog gerne lige veje lidt mere først
Var til massør i dag og det var skøøønt! Selvforkælelse - i like
Nå, men nu vi er i gang med at opdatere kan jeg da lige sige, at vi nu kun mangler småting til bebs( såsom en hue mere, varm bluse og et par futter), der skal købes nyt kamera på lørdag og julegaverne er i hus - borset fra Martins. Aner ikke hvad jeg skal købe
Med nyt kamera og en opdateret computer kunne det være man skulle til at smide lidt billeder ind. Nyder jeres billedeopdateringer, så må hellere selv bidrage med lidt
Anmeld