Jeg er blevet mor til verdens SØDESTE lille dreng! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Snuske1985

Stort tillykke med den fine knægt... En virkelig skøn gut ser det ud til!!

Super FB og jeg har som flere af de andre måtte fælde et par tårer mens jeg læste. Glæder mig så meget til at få min lille gut op på maven inden forhåbentlig alt for lang tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

*A*

Hej Vinni,

Sikke en dejlig FB Stort tillykke med lille Viktor...

Anmeld

17. december 2010

Riksen

Eiiiii! Har slet ikke set denne dejlige opdatering. Stort tillykke med Viktor - så blev spændingen endelig udløst!

Han er bare for lækker!

Anmeld

20. december 2010

Dictes mor

Han er helt igennem fantastisk, og sikke en dejlig fb Det lyder til, at du bare har taget det hele i stiv arm, du er en sej sej kvinde! Godt gået

Og hvor er han altså bare for sød. Sikke en jul  I får jer i år, hva? Nu er han har endelig, ham I har ventet på så længe. Det er da virkelig a dream come true

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Åhhrrr..hvor ER det bare den smukkeste FB jeg længe har læst..sidder her og vander høns så tårerne sprøjter.
Tillykke med jeres dejlige guldklump 
Og sikke dejlige billeder.
I ønskes alt det bedste i livet frem over.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2010

Najsen86

ej hvor er han bare skøn

Anmeld

28. december 2010

Mamalou

Stort tillykke, hvor er han bare lækker!!!

Anmeld

31. december 2010

VNB

Vil endnu engang lige sige 1000 1000 1000 tak for alle de søde hilsner! har læst dem allesammen igen og igen

jeg ville så gerne sende en hilsen tilbage til hver enkelt af jer, men ALT min tid går simpelthen med at beundre, made, skifte, lege, putte og stirre forelsket på min lille søn!

Herhjemme går det rigtig rigtig godt med lille Viktor! Han tog hele jule-reset i sitv arm, og vi har hygget os helt vildt!

Jeg er helt væk i ham

Derfor har jeg slet slet ikke været nær så aktiv på baby.dk i de sidste snart 3 uger, som jeg ellers gerne ville have været  men håber at jeg kan være lidt mere online i det nye år!

Vil ihvertfald ønske jer allesammen RIGTIG GODT NYTÅR!

og endnu engang tak for de søde hilsner og rørende ord!

i er sku nogle skønne kvinder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.