Så er vi kommet et babyskridt nærmere PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2010

lillemusen10

Sidste weekend var kæresten og jeg til et julearrangement i firmaet, som kæresten arbejder for. Det var et familiearrangement, hvor kærester, koner og børn kunne komme med og se firmaet og julehygge. Der var ca. 50 børn med i alle aldre. Lagde mærke til at kæresten var meget opmærksom på de små og også kom med kommentarer omkring hvor søde de så ud. På vej hjem kom jeg lige med den lille "stikpille", at det da kunne være sjovt, hvis vi kunne tage vores egen lille baby med til julearrangementet næste år... og det sagde han ja til. "Det kunne være rigtig hyggeligt skat!" Yes, store fremskridt. Vil ikke engang kalde det et babyskridt  Så mangler vi bare lige, at han godkender, at vi går i gang med at prøve... jeg har smidt pillerne for en måned siden for at få normal cyklus inden PB.

Ville bare lige dele denne nyhed med jer andre skrukker herinde.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Low

lillemusen10 skriver:

Sidste weekend var kæresten og jeg til et julearrangement i firmaet, som kæresten arbejder for. Det var et familiearrangement, hvor kærester, koner og børn kunne komme med og se firmaet og julehygge. Der var ca. 50 børn med i alle aldre. Lagde mærke til at kæresten var meget opmærksom på de små og også kom med kommentarer omkring hvor søde de så ud. På vej hjem kom jeg lige med den lille "stikpille", at det da kunne være sjovt, hvis vi kunne tage vores egen lille baby med til julearrangementet næste år... og det sagde han ja til. "Det kunne være rigtig hyggeligt skat!" Yes, store fremskridt. Vil ikke engang kalde det et babyskridt  Så mangler vi bare lige, at han godkender, at vi går i gang med at prøve... jeg har smidt pillerne for en måned siden for at få normal cyklus inden PB.

Ville bare lige dele denne nyhed med jer andre skrukker herinde.

knus

Hvor hyggeligt

Så håber jeg ikke at i skal vente for længe når i går rigtig igang

Anmeld

15. december 2010

lillemusen10

Tak for det. Jeg håber også på, at vi måske kan gå i gang efter jul... ville være helt perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.