Kan baby sove for meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Palaja

Ja, som overskriften lyder, kan babyer sove for meget?? Altså man kan jo bekymre sig om meget  Men synes altså min Marie sover rigtigt meget. Særligt fordi hun de første tre måneder ikke sov mere end en 12-13 timer i døgnet...

Hun er snart 4 mdr og sover lige godt og vel 18 timer på et døgn.

1 time om formiddagen 4 timer til middag, en time sidst på eftermiddagen og 12 timer om natten. Hun er sjældent vågen mere end 1,5 time ad gangen.

Er det normalt?

Hilsen Pyller-mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

2721

Hej
Nu er jeg jo ikke en ekspert
Men tror på ingen måde der er noget galt i det. Så længe, h*n er frisk og klar når h*n er vågen og spiser nok for har fint med våde bleer, vile jeg bare nyde at jeg pludselig har fået mere tid til mig selv og andet husligt

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Altså jeg fik at vide af min SP at de sover det de har behov for = at de ikke kan sove for meget i den alder der. 

Anmeld

15. december 2010

Palaja

Ja, burde nok også bare nyde det  Men det er lige fra den ene yderlighed til den anden. Men hun er glad når hun er vågen, så må gå ud fra hun har det godt... og bare har brug for at sove meget ... Tak for svar 

Anmeld

15. december 2010

2721

Palaja skriver:

Ja, burde nok også bare nyde det  Men det er lige fra den ene yderlighed til den anden. Men hun er glad når hun er vågen, så må gå ud fra hun har det godt... og bare har brug for at sove meget ... Tak for svar 

så lidt
Vores dreng gjorde nogenlunde det samme. Og de første 2 uger kunne jeg slet ikke finde ud af det. Sad på stilke hele tiden. Og da jeg så endelig havde vænnet mig til det, gik han tilbage til de små 12 timer i dågnet så prøv og nyd det man ved aldrig om bøtten vender igen

Anmeld

15. december 2010

Brams

Palaja skriver:

Ja, som overskriften lyder, kan babyer sove for meget?? Altså man kan jo bekymre sig om meget  Men synes altså min Marie sover rigtigt meget. Særligt fordi hun de første tre måneder ikke sov mere end en 12-13 timer i døgnet...

Hun er snart 4 mdr og sover lige godt og vel 18 timer på et døgn.

1 time om formiddagen 4 timer til middag, en time sidst på eftermiddagen og 12 timer om natten. Hun er sjældent vågen mere end 1,5 time ad gangen.

Er det normalt?

Hilsen Pyller-mor 

Det er helt normalt. Lærke sov også 5 timer om formiddagen og 1½ time om eftermiddagen og så igen hele natten  pragtfuldt så nyd det!

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Så længe hun ikke er sløv når hun er vågen - så sys jeg bare du skal nyde det

Det du skal være opmærksom på, er self om hun er aktiv og "vågen" når hun er vågen, og ikke sløv i betrækket...

Håber det giver mening

Anmeld

15. december 2010

Palaja

Hun er ikke sløv, men det er bare når man læser i bøger at der står at nu vil baby begynde at være vågen i længere tid ad gangen, og hun så gør det modsatte, ja så undrede jeg mig lidt over det. Men dejligt at høre nogle af jeres gjorde det samme og jeg bare skal nyde det. Det vil jeg så gøre 

Anmeld

15. december 2010

Palaja

jannebjerre skriver:

Så længe hun ikke er sløv når hun er vågen - så sys jeg bare du skal nyde det

Det du skal være opmærksom på, er self om hun er aktiv og "vågen" når hun er vågen, og ikke sløv i betrækket...

Håber det giver mening

og du gir mening 

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Palaja skriver:

Hun er ikke sløv, men det er bare når man læser i bøger at der står at nu vil baby begynde at være vågen i længere tid ad gangen, og hun så gør det modsatte, ja så undrede jeg mig lidt over det. Men dejligt at høre nogle af jeres gjorde det samme og jeg bare skal nyde det. Det vil jeg så gøre 

Ikke alle babyer er efter bogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.