Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der lidt fotos af den hurtigt voksende mave!! 33+4 idag!! Jøsses hvor tiden flyver .. den store glææææææder sig!! elsker det sidste billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en flot mave! Og du har ret, det sidste foto er vildt sødt!
Sikke en stor flot mave du har!
Du er virkelig smuk gravid
Super super flot mave! Hvor er du bare smuk, og dejligt billede af dig og lille-pigen (der jo snart er den store nu)
Hvor er den fin....
Secrets skriver: Sikke en flot mave! Og du har ret, det sidste foto er vildt sødt!
1000 tak og ja synes det er et kanon billede! tror jeg må ha det printet ud i stor størrelse og op på væggen
MaleneF skriver: Sikke en stor flot mave du har! Du er virkelig smuk gravid
Åh 10000 taaaak.. lige noget man har brug for at høre når man føler sig som en hval
Hot mama! Synes også at det sidste billede er ret fantastisk! Din mave er virkelig flot - blir jo helt misundelig
DK skriver: Super super flot mave! Hvor er du bare smuk, og dejligt billede af dig og lille-pigen (der jo snart er den store nu)
100000 taaaaaak jaa jeg kommer efter dig og din flotte mave wee snart popper der babyer ud! bliver så spændende at se jer alle sammens små bebser
Og ja lillepigen GLÆDER sig helt enormt!! Hun snakker hver dag og hele tiden om lillebror, at hun skal passe på ham, lege med ham osv . Vi prøver jo at forberede hende på at det nok også skal blive hårdt, men hun skal ha lov at være så meget med i det hele som hun overhovedet har lyst til og magter min STORE pige
noname skriver: Hvor er den fin....
taaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128