Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ser det bare helt fantastisk ud - stort tillykke med dagen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak allesammen, bliver jo helt flov
Sikke lykkelige I ser ud, et rigtig dejlig par
STORT TILLYKKE med dagen, det ser ud som om at det var en rigtig dejlig dag og rigtig flot kjole du havde den klær dig virkelig flot
Tak Anne
Ihh hvor er I flotte!! Tillykke
FruAagaard skriver: Lørdag d. 11 dec bblev jeg gift med manden i mit liv Den mest fantastiske mand og far man kunne ønske sig Dagen gik så perfekt, romantisk, fantastisk og jeg ville ønske vi kunne opleve dagen igen Kjolen ko Alt var bare så lækkert, og vi havde en fantastisk nat i brudesuite i himmelseng og det hele Vil lade et par få bílleder tale for sig selv, fra vores vidunderlige og eventurlige dag Kjolen kommer slet slet ikke til sin ret på disse billeder, menb har ikke fåét dem alle endnu, men ja, vi er sku så forelsket, den dejligste dag i vores liv, næstbedst efter vores datter kom til verden
Lørdag d. 11 dec bblev jeg gift med manden i mit liv
Den mest fantastiske mand og far man kunne ønske sig
Dagen gik så perfekt, romantisk, fantastisk og jeg ville ønske vi kunne opleve dagen igen
Kjolen ko
Alt var bare så lækkert, og vi havde en fantastisk nat i brudesuite i himmelseng og det hele
Vil lade et par få bílleder tale for sig selv, fra vores vidunderlige og eventurlige dag
Kjolen kommer slet slet ikke til sin ret på disse billeder, menb har ikke fåét dem alle endnu, men ja, vi er sku så forelsket, den dejligste dag i vores liv, næstbedst efter vores datter kom til verden
Stort tillykke med den store dag - du ser rigtig smuk ud Alt held og lykke frem over
Et kæmpe tillykke herfra .
Vi blev jo gift samme dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128