Stor lettelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2010

linefun

Har netop i dag fortalt til alle mine kolleger og til mine elever + forældre at jeg er gravid..

Det var bare en kæmpe sten der faldt fra hjertet
De tog alle super godt imod og jeg har fået en masse lykønskninger og folk der har spurgt til, hvordan det går osv.
Er dog stadig spændt på, om der kommer nogle pudsige kommentarer fra forældrene
Børnene var så søde..blandt andet kiggede en op og ned af mig og sagde meget mistænksomt: " er du gravid, Line, det tror jeg altså ikke på før du bliver tyk"

Nå, ville nok bare fortælle om min oplevelse, og at det er fantastisk ikke at skal gå og holde noget hemmeligt mere

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Alexandra

Hej.

Det lyder godt, at du både har fortalt kolleger, elever og forældrene den gode nyhed.

Jeg selv har kun fortalt det til kolleger, da jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvornår jeg skal fortælle den gode nyhed til elever og forældre. Har overbygningen, så det har indvirken på eksamen. Tror jeg bliver nødt til at fortælle dem nyheden lige efter jul, da jeg ikke tror jeg kan holde det skjult længere 

Mange hilsner Alexandra

Anmeld

15. december 2010

Line Højdal

Uha -jeg kender udemærket den lettende fornemmelse... Jeg fik nyt job pr. 1. maj, så jeg synes det var meget meget tidligt at komme med sådan en besked - så det var en kæmpe lettelse at alle tog det pænt og lykønskede mig!!

Skønt at høre at alle tog din dejlige nyhed med et smil - det er jeg sikker på at forældrene også vil gøre...

Skønt med børn og deres ligefremme tilgang til sådanne ting... de vil se beviser og det skal jo hurtigt nok komme

Line

Anmeld

15. december 2010

linefun

Alexandra skriver:

Hej.

Det lyder godt, at du både har fortalt kolleger, elever og forældrene den gode nyhed.

Jeg selv har kun fortalt det til kolleger, da jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvornår jeg skal fortælle den gode nyhed til elever og forældre. Har overbygningen, så det har indvirken på eksamen. Tror jeg bliver nødt til at fortælle dem nyheden lige efter jul, da jeg ikke tror jeg kan holde det skjult længere 

Mange hilsner Alexandra

Uh, jeg kan godt forstå dig. Man føler virkelig man har et ansvar overfor eleverne.

Alle fik besked samtidig, da jeg har en kollega og en anden der også er ansat på skolen, som har børn i min klasse.
Ellers ville det nok komme ud ret hurtigt, hvilket ikke ville være så optimalt, hvis forældrene hørte det andetsteds fra

Hvor langt er du henne?

Line

Anmeld

15. december 2010

linefun

Pipkukkeren skriver:

Uha -jeg kender udemærket den lettende fornemmelse... Jeg fik nyt job pr. 1. maj, så jeg synes det var meget meget tidligt at komme med sådan en besked - så det var en kæmpe lettelse at alle tog det pænt og lykønskede mig!!

Skønt at høre at alle tog din dejlige nyhed med et smil - det er jeg sikker på at forældrene også vil gøre...

Skønt med børn og deres ligefremme tilgang til sådanne ting... de vil se beviser og det skal jo hurtigt nok komme

Line

Ja, nemlig en meget stor lettelse. Ma er jo altid spændt på folks reaktioner

Jeg har her i løbet af aftenen modtaget mange dejlige beskeder fra nogen af forældrene, så puha

Børn er så ligefremme - det er bare så skønt med alle de "guldkorn" de kommer med.

Line

Anmeld

15. december 2010

Alexandra

Jeg har også to kolleger som forældre, men den ene ved ikke noget, og den anden har fået afvide, at han intet skal sige har før jeg har meldt ud. Det var han helt indforstået med. 

Jeg er 18+0, så der sker en masse i øjeblikket, har dog ikke mærket liv endnu, men det kommer forhåbentlig inden så længe

Mange julehilsner Alexandra

Anmeld

16. december 2010

linefun

Alexandra skriver:

Jeg har også to kolleger som forældre, men den ene ved ikke noget, og den anden har fået afvide, at han intet skal sige har før jeg har meldt ud. Det var han helt indforstået med. 

Jeg er 18+0, så der sker en masse i øjeblikket, har dog ikke mærket liv endnu, men det kommer forhåbentlig inden så længe

Mange julehilsner Alexandra

Imponerende han kan "holde tæt", så..

Man må nok bare bide i det sure æble og få det overstået.

Men jo, det må da kunne ses nu så, hvis du er 18+.
Spændende - håber du snart mærke liv, det må være en fantastisk oplevelse

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.