Så blev vi gift :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Ønskebarnet

Åh sikke en dejlig perfekt dag  (selvom sneen valgte at forsvinde dagen før) alle hyggede sig og stemningen var helt i top....aldrig har jeg danset så meget i mit liv .

Det var utrolig rørende at sku gå op af kirkegulvet og måtte da også lige ta mig lidt i nakken.

Limousinen ja hvad kan man sige om den udover PERFEKT!! der var champagne,sodavand,juice,vingummi og chokolade til os.

Gid man kunne opleve denne dag igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maja88

Ønskebarnet skriver:

Åh sikke en dejlig perfekt dag  (selvom sneen valgte at forsvinde dagen før) alle hyggede sig og stemningen var helt i top....aldrig har jeg danset så meget i mit liv .

Det var utrolig rørende at sku gå op af kirkegulvet og måtte da også lige ta mig lidt i nakken.

Limousinen ja hvad kan man sige om den udover PERFEKT!! der var champagne,sodavand,juice,vingummi og chokolade til os.

stort tillykke

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Stort tillykke

Alle piger drømmer vidst om denne dag

Anmeld

15. december 2010

Ønskebarnet

Tak skal i ha

Anmeld

15. december 2010

Frøken J.

Tiilykke!

Anmeld

16. december 2010

Ellim

TILLYKKE

Anmeld

16. december 2010

Ønskebarnet

Hvis det lykkes denne gang så kommer der lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2010

mybaby-girl

Ønskebarnet skriver:

Stort tillykke med brylluppet

Al held og lykke i fremtiden

Anmeld

16. december 2010

Amso

Stort tillykke ..!!

Super gode billeder, det ser virkelig ud til at have været en dejlig dag. Og hvor ser du bar godt ud i den kjole.. smukt..!

Anmeld

16. december 2010

MyBaby

Kæmpe stort tillykke! Hvor er det nogle smukke billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.