hvordan er jeg sikker på at det er veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

hej, kan i forklare hvordan veer føles, er i uge 38 og har fået nogen lidt folsomme smerter i lænden , og er usikker på om det kan være veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mettemus

Hej

Har ikke selv prøvet dem endnu, men har netop i sidste uge været til fødselssamtale hos min jordemor, som forklarede hvad de mente var brugbare veer.

Smerten kan sidde foran som kraftige menstruationssmerter, men ikke oppe i maven, eller i lænden. Hun nævnte at det afgørende for dem var regelmæssighed. Man kan godt have noget velignende, men de skal være regelmæssige før de kan bruges til noget. Hvis de ikke er regelmæssige, skal man skynde sig at få hvilet en masse, for der er sikkert noget i gang

Anmeld

15. december 2010

Marco2

Hvis det er rigtige veer er du IKKE i tvivl!

Anmeld

15. december 2010

maria87

når det er rigtige Veer, er du ikke itvilv om hvornår det er bare rolig.... '

Anmeld

15. december 2010

LRJ

Anonym skriver:

hej, kan i forklare hvordan veer føles, er i uge 38 og har fået nogen lidt folsomme smerter i lænden , og er usikker på om det kan være veer?

Mine veer startede i maven, som om baby bevægede sig vildt meget samtidigt fik jeg mens smerte i maven og det var regelmæssigt ( 8min imellem) og når de er mere regelmæssige (mellem 2-5 min imellem) så du ikk et sekund i tvivl

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg er selv 38+1 idag, men jeg tror det kan være dine plukkeveer der er ved at tiltage. Mine plukkeveer har nemlig taget ekstremt meget til og begynder så småt at gå over i rigtige veer. Og ja, det kan godt stramme lidt i lænden og føles som menstruations smerter, og det kan også føles som nogle små stød. Men tror umiddelbart bare det er dine plukkeveer der er ved at tiltage.

Anmeld

15. december 2010

Mette 28

Mettemus skriver:

Hej

Har ikke selv prøvet dem endnu, men har netop i sidste uge været til fødselssamtale hos min jordemor, som forklarede hvad de mente var brugbare veer.

Smerten kan sidde foran som kraftige menstruationssmerter, men ikke oppe i maven, eller i lænden. Hun nævnte at det afgørende for dem var regelmæssighed. Man kan godt have noget velignende, men de skal være regelmæssige før de kan bruges til noget. Hvis de ikke er regelmæssige, skal man skynde sig at få hvilet en masse, for der er sikkert noget i gang

Øhm jeg havde stort set kun veer i lænden da jeg født min søn, havde det fra start til slut, så man kan sagtens have dem der.. 

Anmeld

15. december 2010

DK

Du er IKKE i tvivl når der er "rigtige gode veer". Bare læn dig tilbage og slap af og vent!

Anmeld

15. december 2010

M.O.A.R.

Kan huske da jeg selv havde de tanker..

Men vil give de andre ret, når det er 'rigtige veer er du SLET ikke i tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.