Ny tid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2010

håber på baby :-)

Hej piger

Jeg havde fået tid hos min gynækolog den 7/1-11, rigtig dum dag, da det er der jeg forventer mens næste gang.

Nu har de lige ringet og sagt jeg kan komme på mandag, det er 4 dage før ægløsning, så jeg håber der er lidt mere at se på, nu vil jeg lige høre om der er nogle, som blev scannet første gang? Jeg har bedt om en scanning af æggelederne for at se om der er passage, min veninde fortalte mig at de sprøjter noget kontrastvæske op inden de scanner, og derefter vil det være nemmere at blive gravid...

Håber hun har ret  da hun selv har været hele møllen igennem og nu er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Putomanen

håber på baby :-) skriver:

Hej piger

Jeg havde fået tid hos min gynækolog den 7/1-11, rigtig dum dag, da det er der jeg forventer mens næste gang.

Nu har de lige ringet og sagt jeg kan komme på mandag, det er 4 dage før ægløsning, så jeg håber der er lidt mere at se på, nu vil jeg lige høre om der er nogle, som blev scannet første gang? Jeg har bedt om en scanning af æggelederne for at se om der er passage, min veninde fortalte mig at de sprøjter noget kontrastvæske op inden de scanner, og derefter vil det være nemmere at blive gravid...

Håber hun har ret  da hun selv har været hele møllen igennem og nu er gravid

Nu kan jeg kun fortælle om min egen oplevelse. Men første gang jeg var til gynækolog blev jeg scannet, fik taget prøver for klamydia og celleforandringer og blodprøver.

Nu skal jeg ind på fredag og have skyllet æggelederne og få undersøgt, om der er passage. Så her blev det taget over 2 omgange.

Angående det, din veninde har fortalt, så er det rigtigt, at det kan være nemmere at blive gravid bagefter. Men det forudsætter, at der er passage. Hvis de er helt lukkede, hjælper en skylning ikke, den tager kun det "småskidt", som skulle ligge i vejen.

Held og lykke med det, jeg håber, at der er fri adgang for det hele

Anmeld

16. december 2010

håber på baby :-)

Tak for dit svar

Ja lad os se hvad der sker på mandag, er bare glad for jeg lige kan få tingene tjekket

Håber det går godt med dig i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.