Hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Chraz

hejsa  Vil gerne lige høre jeres mening.

Mig og min kæreste prøver at blive gravide igen ( Vi har i forvejen en datter på 9 måneder) Og de sidste par dage har jeg haft lidt ondt i maven, være MEGET hidsig og haft en svag snert af kvalme. Jeg skal have mens på fredag.. Tror i det er fordi jeg bare er præmenstruel, eller tror i der kan være en bette bebs på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mette 28

Chraz skriver:

hejsa  Vil gerne lige høre jeres mening.

Mig og min kæreste prøver at blive gravide igen ( Vi har i forvejen en datter på 9 måneder) Og de sidste par dage har jeg haft lidt ondt i maven, være MEGET hidsig og haft en svag snert af kvalme. Jeg skal have mens på fredag.. Tror i det er fordi jeg bare er præmenstruel, eller tror i der kan være en bette bebs på vej?

Måske kunne der være en mere på vej, med nummer to jeg venter nu fik jeg sådan lidt kvalme og var træt og irritabel, tænkte over det i to dage og testede så for sjov skyld godt nok var der 5 dage til mens men havde det bare lidt på fornemmelsen, og ja den var sørme positiv..

Held og lykke hilsen Mette 20+4 

Anmeld

15. december 2010

Chraz

Jeg havde også lyst til at købe en test idag, men ville ikke fordi jeg er bange for at blive skuffet.. Men der skal ikke særlig meget til før jeg bliver hidsig eller stresset, og sådan var jeg også med min første.. Men nu må vi jo se hvad der sker

Anmeld

15. december 2010

Mette 28

Bliver da også spændende, håber du skriver efter fredag og at jeg selvfølgelig ser det herinde, men held og lykke

Anmeld

15. december 2010

Chraz

Mange tak Skal skam nok skrive når jeg ved om der er noget

Anmeld

21. december 2010

Chraz

Øv altså.. Jeg fik min mens idag.. Så ingen baby i denne omgang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.