Kristopher hvad ønsker du dig til jul???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2010

hc=k

jeg spurgte mig søn på 20 måneder igår da han var i bad om hvad han ønsker sig til jul. Han sad lidt og tænkte over det hvorefter han kigger på mig og siger " En baby" Hvad siger jeg så, "En lillesøster" siger han så hehe. Jeg fortalte ham at det kunne han ikke lige få og om der ikke var noget andet han ville have. " hmm en lille mis" sagde han så hehe. Det får du nok heller ikke lige. Så ville han bare slet ikke have noget som helst.. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Dorthe1986

hc=k skriver:

jeg spurgte mig søn på 20 måneder igår da han var i bad om hvad han ønsker sig til jul. Han sad lidt og tænkte over det hvorefter han kigger på mig og siger " En baby" Hvad siger jeg så, "En lillesøster" siger han så hehe. Jeg fortalte ham at det kunne han ikke lige få og om der ikke var noget andet han ville have. " hmm en lille mis" sagde han så hehe. Det får du nok heller ikke lige. Så ville han bare slet ikke have noget som helst.. Hehe

Hvor sødt Han ved da hvad han vil ha' den bette dreng

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Dorthe1986 skriver:

Hvor sødt Han ved da hvad han vil ha' den bette dreng

Ja det ved han virkelig og han er rigtig god til at snakke så det er virkelig sjovt når han sådan fortæller hvad han vil hehe

Anmeld

15. december 2010

Mumto3

Ja, børn er skønne!!! Sådan har vores også sagt. De kan lige frem plage om at få en lillesøster eller lillebror mere.

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Mumto3 skriver:

Ja, børn er skønne!!! Sådan har vores også sagt. De kan lige frem plage om at få en lillesøster eller lillebror mere.

Desværre for lille Kristopher må jeg ikke sådan lige få flere børn, men det er han jo ikke stor nok til at forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.