Smertefulde lægkramper!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Sitrani

Hej piger!

Er der nogen af jer, der har døjet med ufattelig smertefulde lægkramper i graviditeten? Jeg er kun 11+5 henne, så det er ikke pga. øget vægt, at jeg får kramper.. Desuden er de værst om dagen, hvor jeg ellers har hørt de fleste har dem om dagen..

Jeg prøverat lave venepumpeøvelser og udstrækningsøvelser, men jeg synes ikke det virker.. Har hørt at ekstra magnesium/calcium tilskud skulle afhjælpe det..? Er der nogen der har prøvet eller hørt om det?

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt, det er uudholdeligt for mig! Og nogen gange er jeg helt grædefærdig pga. smerter, og jeg kan næsten ikke gå..

Venlig hilsen

Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

STN skriver:

Hej piger!

Er der nogen af jer, der har døjet med ufattelig smertefulde lægkramper i graviditeten? Jeg er kun 11+5 henne, så det er ikke pga. øget vægt, at jeg får kramper.. Desuden er de værst om dagen, hvor jeg ellers har hørt de fleste har dem om dagen..

Jeg prøverat lave venepumpeøvelser og udstrækningsøvelser, men jeg synes ikke det virker.. Har hørt at ekstra magnesium/calcium tilskud skulle afhjælpe det..? Er der nogen der har prøvet eller hørt om det?

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt, det er uudholdeligt for mig! Og nogen gange er jeg helt grædefærdig pga. smerter, og jeg kan næsten ikke gå..

Venlig hilsen

Sille

altså kramper opstår jo som følge af en overstimulering... og ja Ca/Mg tilskud kan godt hjælpe, da de er med til at udligne spændingsforskellen der opstår osv... (længere biologisk forklaring)

prøv da med det tilskud... kramper er skide træls, for at sige det rent ud

Anmeld

15. december 2010

JuelZ

jeg lider meget af lægkramper (udenfor graviditet) og det jeg fik at vide var at jeg ikke havde nok jern i kroppen, også fik jeg at vide at når jeg fx får dem når jeg sover, så skal jeg prøve og rette benet ud, og ellers som regel lader jeg den krampe færdig, så har jeg heller ikke ondt når jeg står op.... Men det er virkelig modbydeligt, og mit højre ben er helt ødelagt, der sidder min muskel nærmest fast i den krampe, og det er 2 mdr siden jeg havde en slem krampe og den har bare ikke sluppet endnu...

Men prøv med det nu nævner, også forsæt med at strække ud så godt du nu kan..

Anmeld

15. december 2010

maria87

jeg led meget af lægkrampe i min graviditet.... rigtig meget endda...

flere gange om natten vågnede jeg med krampe og peeev !! hehe så min kæreste vågnede hver gang og masserde det til det gik væk...

pug ha husker det så tydeligt... fik afvide af min læge at jeg ik kunne gøre noget ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.