Ingen ægløsning, ingen graviditet og ingen menstruation. ÆV!
Er i første cyklus efter p-pille stop (fortryder nu grumt at have været på de tingester i 12 år), og den har pt varet i 35 dage. Altså er det 35 dage siden den sidste kunstige menstruations start.
Som skrevet i tidl indlæg er eneste gener jeg har oplevet efter p-pillestoppet lidt murren i maven og tyngdefornemmelse. Dette er så et overstået kapitel. Kan til gengæld føje fedtet hår og hårtab på listen.
Kan udemærket huske det berømmede "fertile udflåd" fra mine helt unge dage inden p-pillerne. Og er derfor sikker på at jeg ikke har haft ægløsning.
Trods dette har jeg selvfølgelig testet i tide og utide, fordi at det bare er så spændende at være i gang. Og som forventet (grundet manglende ÆL) har alle naturligvis været negative.
Ved godt at det er usselt af mig at pive efter kun 1 mdr - I er jo rigtig mange der har prøvet meget længere, måske endda år, uden at det er lykkedes. Og hatten af for jer! Lige nu har jeg faktisk bare lyst at droppe det hele, synes det virker totalt uoverskueligt at skulle gå og vente så længe.
Hertil skal også nævnes at der er en begrundet frygt for det med ikke at kunne blive gravid - og for den sags skyld at kunne holde på en evt graviditet, grundet mit hulens dumme stofskifte. Faktisk var det jo derfor vi begyndte allerede nu, og ikke ventede til efter brylluppet i januar, som planlagt.
Så:
Ingen penge (de er gået til negative graviditets-teste, haha)
Ingen menstruation (tænk at man kan savne det skidt! Føler mig helt unormal, selvom jeg ved at det er almindeligt)
Ingen ægløsning (VRÆÆÆÆL)
Og en masse MEGET negative tests i skraldespanden.
Et par positive ord midt i min selvmedlidende frustration, ville være velkomne tøser :0)