godt nok ikke enlig men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Hvis dit barn bid et barn som er ca 1½ år ældre ind dit barn og moren til barn så bid dit barn.... ?????? Sagen er den af jeg hente min datter som jeg jeg gør mandag i ulige uger her den 11/8-08 og hun have et mega bide mærke ikke tænder i (se billede i albume..) jeg sms til hendes far hva pokker hun have lave da hun igen have et mærke på armen dog meget større.. han sms hun have bidt hans kærestes søn og hans kæreste så have bidt min/vores datter... Er så forvirre om det her ugevis er godt eller skidt stadig... I tirsdags skulle hendes far og jeg til møde på kommunen da vi har sagt ok til victoria skal have lave en psykologski udredningen efter vi harholdt 2 møde med vuggestuen..Men victorias far mødt ikke op i tirsdags på kommunen jeg gad ingang sms til ham hvorfor kom du ikke må han om.. Pga han ringe da vi fik breve og stille ?. (fik brev ca en lille uge før datoen vi skulle på kommune) Han ville bare lige høre hva vi skulle til det møde. Jeg sagde tro bare vi skal møde den nye sagsbehandler og snakke om victoria skal have lave den udredningen hva jeg kan forstå på breve... Men stadig han valg han ikke kom........ nååå det blev nået langt det indlæg..... Hva ville du gør omkring bideri ??? :'(Knus :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Monique

Ej sikke noget.. Det havde jeg godt nok ikk fundet mig i..
Havde lettet min røv der hen og smasket hende en på siden af hovedet, det er da helt sikkert..
Kan slet ikk have sådan noget.

Anmeld

1. september 2008

A.

det gør man s..ikke da er hun dum eller hvad da..
hvad er det for noget synes ikke at du skal lade ligge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.