Motion ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Moar2011

Ville det være en go ide at melde sig ind i et træningscenter og få trænet ens krop ? . Jeg er i dag 16+ - og har tænkt på efter nytår at melde mig ind i et træningscenter, så min krop kan blive stærker til at bære en top mave og ekstra kg. eller hvad synes i ? - alt tages med kys hånd

har i nogle råd ? - hvad som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ville det være en go ide at melde sig ind i et træningscenter og få trænet ens krop ? . Jeg er i dag 16+ - og har tænkt på efter nytår at melde mig ind i et træningscenter, så min krop kan blive stærker til at bære en top mave og ekstra kg. eller hvad synes i ? - alt tages med kys hånd

det er en rigtig god ide at motionere, også når man er gravid...

men hvis det ikke er noget du har gjort mens og før du blev gravid, skal du ikke lægge for hårdt ud... og du skal lytte rigtig meget til din krop...

du kan sagtens begynde træning, du skal bare ikke presse dig selv max

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

det er en rigtig god ide at motionere, også når man er gravid...

men hvis det ikke er noget du har gjort mens og før du blev gravid, skal du ikke lægge for hårdt ud... og du skal lytte rigtig meget til din krop...

du kan sagtens begynde træning, du skal bare ikke presse dig selv max

Altså jeg trænet en overgang 2-3gange om ugen, men stoppet da det blev sommerferie.

men ville det ikk være en go ide at få en prof på lige til at vise og fortælle? - min mor og min mormor, er bare så meget i mod det, de får det til at lyde som om, at 10min halv løb på en løbebånd, slår baby ihjel.

hvad med svømning? noget der er farligt?

Anmeld

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

Altså jeg trænet en overgang 2-3gange om ugen, men stoppet da det blev sommerferie.

men ville det ikk være en go ide at få en prof på lige til at vise og fortælle? - min mor og min mormor, er bare så meget i mod det, de får det til at lyde som om, at 10min halv løb på en løbebånd, slår baby ihjel.

hvad med svømning? noget der er farligt?

intet farligt! hvis slimproppen går, er der noget med at man skal undgå svømmehal, spa og karbad

det er kun sundt... at få pulsen op

det ville være en god ide at få en prof til at fortælle og tegne og forklare... men det vigtigste er at lytte til kroppen, motions cykel, evt løb osv... på et fornuftigt niveau...

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

intet farligt! hvis slimproppen går, er der noget med at man skal undgå svømmehal, spa og karbad

det er kun sundt... at få pulsen op

det ville være en god ide at få en prof til at fortælle og tegne og forklare... men det vigtigste er at lytte til kroppen, motions cykel, evt løb osv... på et fornuftigt niveau...

okey, men ellers er det vel os sundt for mig at svømme - hvor meget motion lavet du/i?

ku bare godt tænke mig, min krop blev noget stærkere, da jeg er i forvejen er en lille spirvip, så kroppen ku nok godt bruge til ekstra muskler til at  bære baby heh. 

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

Babyklar skriver:

Svømning, cykling og gåture er også en mulighed og ikke så dyrt som motionscenter

Anmeld

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

okey, men ellers er det vel os sundt for mig at svømme - hvor meget motion lavet du/i?

ku bare godt tænke mig, min krop blev noget stærkere, da jeg er i forvejen er en lille spirvip, så kroppen ku nok godt bruge til ekstra muskler til at  bære baby heh. 

du skal nok ikke sammenligne med mig, jeg er ikke gravid:0)

og jeg har slidgigt i lænderyggen, samt er opereret to gange i ryggen for diskus prolapser... så jeg træner om muligt tre gange i ugen i et fitness center...

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Baagøe skriver:

Svømning, cykling og gåture er også en mulighed og ikke så dyrt som motionscenter

Ja, det selvfølgelig rigtig

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

du skal nok ikke sammenligne med mig, jeg er ikke gravid:0)

og jeg har slidgigt i lænderyggen, samt er opereret to gange i ryggen for diskus prolapser... så jeg træner om muligt tre gange i ugen i et fitness center...

Okey, det kan jeg godt se

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

Babyklar skriver:

Ja, det selvfølgelig rigtig

Rigtig god motion!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.