Urinprøve og holdbarhed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.767 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

Hvis jeg nu skal teste en hverdag, men ikke har lyst til at få resultatet om morgenen, kan jeg så gemme urinprøven til om eftermiddagen? Altså tisse i en kop om morgenen og gemme den til jeg kommer hjem fra arbejde? Og hvordan skal den så opbevares?

Undskyld mit måske meget dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Agnete

Anonym skriver:

Hvis jeg nu skal teste en hverdag, men ikke har lyst til at få resultatet om morgenen, kan jeg så gemme urinprøven til om eftermiddagen? Altså tisse i en kop om morgenen og gemme den til jeg kommer hjem fra arbejde? Og hvordan skal den så opbevares?

Undskyld mit måske meget dumme spørgsmål

Det er da ikke et dumt spørgsmål  Du kan opbevare urinprøven i op til 24 timer ved stuetemteratur. 3 døgn, hvis den er på køl. Vær opmærksom på, at prøven så skal have stuetemperatur, inden du tester. Sæt låg på koppen.

Held og lykke

Kh Agnete

Anmeld

15. december 2010

SussieThyssen

Agnete skriver:

Det er da ikke et dumt spørgsmål  Du kan opbevare urinprøven i op til 24 timer ved stuetemteratur. 3 døgn, hvis den er på køl. Vær opmærksom på, at prøven så skal have stuetemperatur, inden du tester. Sæt låg på koppen.

Held og lykke

Kh Agnete

Held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Agnete skriver:

Held og lykke

Kh Agnete

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.