Først rådhus... Senere kirke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

merichs

Sidder her til aften og bliver lidt småromantisk  Og så kom jeg til at tænke:

Er der nogen af jer som er blevet gift på rådhuset og så senere bliver gift i kirken?

Og hvorfor har i gjort det sådan?

Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

AnneBJ

Min mor og min stedfar blev for 13 år siden viet på rådhus. Min mor gad ikke kirkebryllup igen, da hun blev gift med min far i kirke. I foråret, da de havde kobberbryllup tog de så i kirke og blev kirkeligt velsignet også.

Anmeld

14. december 2010

MIWULA

Jeg og min kæreste skal giftes på rådhuset her den 8 januar også giftes igen om 1 år i kirke.

Vi gør det for vores kommende søn skyld også fordi jeg gerne vil ha vi hedder det samme alle 3 hihi. :-D

Anmeld

14. december 2010

A.

det skal vi nu i starten af det ny år  og i 2012 skal vi i kirke

Anmeld

14. december 2010

oerbaek

Jeps det gjorde vi

Det var meningen vi skulle giftes i 2005 men da jeg fandt ud af at jeg var gravid ville jeg ikk, ville ikke gå op ad kirkegulvet med kæmpe mave... Men vi blev alligevel enige om at vi skulle giftes for vores barns skyld og min mands sikkerheds skyld så vi gik på rådhuset i august 2005... det har dog altid været min drøm at være hvid brud så vi valgte at vi skulle vies i kirken inden for 2 år, så i 2007 skulle vi have kirkebryllup da vi så havde planlagt det hele, bestilt kirken og stedet hvor det skulle holdes og musik fandt vi så ud af at jeg var gravid igen så temmelig ironisk blev vi gift og jeg var højgravid Men det var en dejlig dag

Anmeld

14. december 2010

TineA

merichs skriver:

Sidder her til aften og bliver lidt småromantisk  Og så kom jeg til at tænke:

Er der nogen af jer som er blevet gift på rådhuset og så senere bliver gift i kirken?

Og hvorfor har i gjort det sådan?

Marlene

Min veninde har gjort det sådan. De blev gift på rådhus mens hun var gravid, og så kirkeligt velsignet et halvt år senere

De gjorde det mest af alt, fordi de gerne ville giftes inden hun fødte. Og så tror jeg bare gerne hun ville kunne være i en stor, hvid kjole uden mave på

Anmeld

15. december 2010

merichs

Tak for jeres svar

Anmeld

15. december 2010

Mary

Vi blev for 4 år siden viet på rådhuset, og jeg har ikke opgivet drømmen om at vi skal vise vores kærlighed frem ved en kirkelig velsignelse. Det betyder meget for mig, og i øvrigt også for min mand. 

Men med 3 børn vi har fået på relativt kort tid, og mig som studerende, så er det ikke lige det vi går og har penge til. Men om ikke andet, så tager vi turen når vi kan fejre kobberbryllup 

Anmeld

3. januar 2011

lucas<3

mine forælder blev viet på sygehuset og sender blev de i kirken.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.