Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

hansen1

Ja nu er jeg her igen..

Jeg har nu fundet ud af at jeg bløder en lille smule fra underlivet. er ca. 5 uger henne? hvordan skal jeg forholde mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

jannebjerre

Det er forholdvis normalt, at nogen bløder en smule under graviditet, men hvis du er urolig, så sys jeg du skulle ringe til vagtlægen

Anmeld

14. december 2010

hansen1

jannebjerre skriver:

Det er forholdvis normalt, at nogen bløder en smule under graviditet, men hvis du er urolig, så sys jeg du skulle ringe til vagtlægen

Okay tak..

Vil ikk sige jeg er helt urolig, men lidt bliver man, når det er første gang

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

hansen1 skriver:

Okay tak..

Vil ikk sige jeg er helt urolig, men lidt bliver man, når det er første gang

Det gør man, kan jeg selv huske Se og få ringet til den læge og så skriv en update

Anmeld

14. december 2010

Amso

Det er meget normalt at bløde en lille smule så tidligt i graviditeten. Da det ellers var nu du skulle være ved at have din mens ( hvis ikke du var blevet gravid. ) Der er ikke andet at gøre end se tiden an, for en tryghedsscnanning er desværre for tidlig at kunne se noget på. Der skal man helst være i 7. uge..

for at der intet er i vejen ( blødte selv lidt de første par måneder i min graviditet ) og er nu i 32. uge. Så det behøves ingen betydning at ha.  Ellers ring til lægen, men han vil nok sige du skal se de næste par dage an, om der kommer størrer blødning?

Anmeld

14. december 2010

hansen1

jannebjerre skriver:

Det gør man, kan jeg selv huske Se og få ringet til den læge og så skriv en update

Så blev der snakket med vagtlægen..

Hvis jeg blødte imorgen skulle jeg kontakte egen læge, men da det ikk var meget nu, skulle jeg bare slappe af.

Han sagde jeg kunne være en af dem der ville komme til og "døje" igennem forløbet..

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

okay det var dejligt at hører

Anmeld

14. december 2010

hansen1

Amso skriver:

Det er meget normalt at bløde en lille smule så tidligt i graviditeten. Da det ellers var nu du skulle være ved at have din mens ( hvis ikke du var blevet gravid. ) Der er ikke andet at gøre end se tiden an, for en tryghedsscnanning er desværre for tidlig at kunne se noget på. Der skal man helst være i 7. uge..

for at der intet er i vejen ( blødte selv lidt de første par måneder i min graviditet ) og er nu i 32. uge. Så det behøves ingen betydning at ha.  Ellers ring til lægen, men han vil nok sige du skal se de næste par dage an, om der kommer størrer blødning?

Tak for svar.. Ja det sagde vagtlægen også

Anmeld

14. december 2010

Amso

hansen1 skriver:

Tak for svar.. Ja det sagde vagtlægen også

Pøj pøj med det.. Er sikker på det nok skal gå.. Som sagt blødte jeg selv ofte i mine første graviditetsmåneder. Op til 5 måned tror jeg det var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.