vær sød at komme med råd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mor1012

hvordan lærer jeg min datter på 4 uger at sove i liften. hun VIL helst sove ved mig i armen eller i sengen eller på brystet om natten..

jeg kæmper en kamp hver dag, det ender med hun sover 20-45min i liften og så vågner hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

jannebjerre

HUn mangler tryghed - det er derfor Prøv evt. at svøb hende i dynen eller tæppet, så liften ikk føles så stor og kold for hende.. Husk på hun kommer lige fra din trygge varme mave..

Anmeld

14. december 2010

Mette.

Emilie2010 skriver:

hvordan lærer jeg min datter på 4 uger at sove i liften. hun VIL helst sove ved mig i armen eller i sengen eller på brystet om natten..

jeg kæmper en kamp hver dag, det ender med hun sover 20-45min i liften og så vågner hun

Min datter havde den samme brug for nærhed som det lyder som om din har. Vi lod hende sove mellem os de dage hun var meget mor-syg og de andre dage sov hun i vuggen lige ved siden af mig. Vi gjorde sådan, at sengeranden ikke lukkede helt sammen lige hvor hun havde hovedet, så jeg kunne have hånden inde hos hende og hun kunne kigge ud. Det var en stor succes her.

Min datter, som også hedder Emilie, faldt i søvn i mine arme HVER aften indtil hun blev 6 måneder, men til sidst lærte jeg at ligge hende i vuggen uden hun vågnede igen og selvfølgelig også i takt med hun blev ældre og mere tryg udenfor mors arme.

Anmeld

14. december 2010

Mor1012

hejsa

har gjort alt... virkelig. prøvet at berolig hende, pakket hende godt ind, prøvet varmepude til at varme liften og dynen op med. har sat med min hånd på hendes mave for at berolige hende...

har prøvet ligge hende i liften inden hun falder helt i søvn og har prøvet efter hun er faldet i søvn i mine arme.

intet virker, Nok... hun sover max 20-45min i liften

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

og hvor længe sover hun hos dig??

Anmeld

14. december 2010

Mor1012

2-3 timer...

jeg vil sååå gerne få hende til at sove i líften, om natten især

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Vi havde ikk mega problemer med det..
Men jo mere du vænner hende til det jo bedre, om du så ska starte med hun falder i søvn i dine arme og du så ligger hende over, så det bare det til og starte med. Så kan man derfra tage et nyt skridt.

Du kan evt give lidt kamillethe eller sukkervand for at berolige.
Vores datter havde problemer med at komme af med noget i bleen og det var så med til det gjorde ondt på hende og ikk ku falde i søvn, så fik hun lidt sukkervand. (max 10-20 ml)

Jeg synes det lyder utroligt hvis hun allerede er stædig ? Ved jeg faktisk ikk om de kan være allerede.. tvivler.

Men jeg har li måttet kæmpe en kamp med min pige (hun er 4 mdr nu) her for en lille måned siden med og desværre lade hende tude når hun blev lagt fordi hun vidste jeg eller kæresten altid kom hvis hun sagde noget.. gjorde ondt i hjertet, men drejede sig om 5-10 min med brok 4 aftenener eller lign og så  er hun faktisk rigtig god til og blive lagt nu. Prøv evt og hør SP om det ?

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

har du prøvet at svøbe hende som en "russer baby"? altså med armene langs kroppen og ind i et tæppe eller dyne, det giver tryghed(; det elsker min søn (:  og så får han ro

Anmeld

14. december 2010

Cris

Emilie2010 skriver:

hejsa

har gjort alt... virkelig. prøvet at berolig hende, pakket hende godt ind, prøvet varmepude til at varme liften og dynen op med. har sat med min hånd på hendes mave for at berolige hende...

har prøvet ligge hende i liften inden hun falder helt i søvn og har prøvet efter hun er faldet i søvn i mine arme.

intet virker, Nok... hun sover max 20-45min i liften

Når hun vågner der, kan du ikke vugge hende i liften, så hun kan sove videre? Det har vi tit gjord med vores. Nogle gange et par gange, altså 45 min og så vågnede de efter måske 30 min og så vuggede jeg dem igen, indtil de sov mindst et par timer   Efter nogle få uger, så kan de sove en længere lur uden hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.