Har sagt farvel til MacKenzie idag :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. december 2010

..

Har idag måttet tage den svære beslutning at sige farvel til min gode ven gennem de sidste 10 år.

MacKenzie har virkeligt været en uheldig hund, han har haft mange sygdomme og har gennem årerne kostet os omkring 30.000 kr i dyrlæge regninger og i fredags stødte den hidtil værste sygdom til. Han fik akut betændelse i bugspytskirtlen og vi har kæmpet for hans liv indtil idag hvor vi fik endeligt svar på blodprøverne, der var ikke mere at gøre Han fik fred mens min mand og jeg sad på hver side af ham på gulvet ude ved dyrlægen og nussede ham og snakkede med ham indtil han gik bort og først der lod vi tårerne få frit løb - det gør bare så ondt

Jeg savner ham bare så meget min lille Magge-lagge-mus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

heaven

har svaret dig på øffen

Jannie

Anmeld

14. december 2010

Mary

Puha, hvor gør det mig ondt!  Jeg får helt tårer i øjnene af din fortælling om din dejlige hund. 

Stort kram!

Anmeld

14. december 2010

bette

ej det er jeg sku virkelig ked af.. :( det gør bare så ondt at miste de kræ... puha.. kan slet ik lade være med at hyle når jeg ser noget i fjernsynet om sådan noget..

det gør mig ondt på jeres vegne søde.. håber i er okay.. 

RIP lille vuffer

Anmeld

14. december 2010

linemus

Det gør mig ondt, Rikke Du får en masse knus heroppe fra mig og håb om at det hele snart går godt hos jer

- Line

Anmeld

14. december 2010

Susan1978

også masser af knus herinde.. altså Rikke...  det gør så ondt. 

Håber i snart er ved godt mod igen, men lidt sørgedage skal der til.

knus og kram fra mig.

Anmeld

14. december 2010

..

Det her er virkeligt verden bedste gruppe

Anmeld

14. december 2010

BellaT

Årrhh Rikke.. Det gør bare så forbandet ondt. Men I kunne jo ikke gøre andet.

Kæmpe til dig...

Anmeld

15. december 2010

Kaufie

Ååååh, hvor gør det ondt at høre - han ser virkelig ud til at være en dejlig hund! Og 10 år er jo ikke en forfærdentlig høj alder for en hund. 

Betændelse i bugspytkirtlen - det er en forfærdentlig sygdom - min onkel har haft det de sidste 3 mdr - og må stadig kun komme hjem 1/2 døgns tid af gangen. Så ja, det er en slem omgang at skulle igennem - og jeg er sikker på MacKenzie er et bedre sted nu.

Anmeld

15. december 2010

Louise mortil4

det gør mig ondt at høre, det er ikke sjovt at miste sin følgesvend gennem 10 år man elsker jo de kræ.

Godt i fandt ud af hva det var så han ikke skulle lide mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.