[citat]Hej Eva
Så længe jeg er studerende (skulle gerne blive færdig i løbet af dette forår), så bor vi til leje. Vi er glade for at bo her, og vore lejlighed er dejlig på mange punkter, og så er den billig 88 kvm til 3600 om måneden inkl. varme:D
Men vi drømmer da om at købe vores eget, når jeg osse begynder at tjene penge, og det er der flere grunde til, for det første vil vi gerne have en lille have, så Simon kan "komme på græs" og vi kan grille osv, derudover så er det jo en opsparing at bo under eget tag. MEN hold da op hvor er det blevet DYRT:'( at købe ejerbolig, her hvor vi bor i Aalborg og omegn, kommer man ikke langt for 2 millioner (!!!8() Og finder man endelig noget i den prisklasse, så er det bare ikke lige det, man drømmer om, og det er sgu da lidt absurt at give over 2 mill for noget som er "godt nok". Det lyder dog til at det er nemmere/billigere at finde noget, der hvor du bor, og så ville jeg ikke tøve et sekund med købe ejerbolig.
Kram fra Trine [/citat]
Hej Trine...*S*
Ja, det var da ret billigt det I bor i...
Mit er måske heller ikke så dyrt iforhold til mange steder. Giver 5500kr for 120m2 stort hus, tæt på alt og i dejligt kvarter.
Lyder fuldstændig vildt at man ikke kan få noget til under 2 mill.
Det jeg bor i kostede 1 mill for et år siden og det var helt perfekt stand..altså gamle lofter, stuk, gamle trægule osv..holdt i pæn stil og lige til at flytte ind i. Mine forældre har købt det til mig, så på en måde er dte jo "bare" arven på forskud jeg betaler til;)
Men tror nu nok jeg vælger at købe det om tre år...selvom jeg synes en mill. er mange penge...:S
KNus Eva.
Anmeld