Ejerbolig eller lejebolig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Honningblomst

Er lige lidt nysgerrig....hvordan I bor?

Jeg har selv indtil for et år siden boet i ejerbolig, men bor nu til leje....det er fint nok, men ret dyrt, synes jeg:(
Min kære x har lige købt et lækkert stort hus på 200m2 som bare skal males indvendigt og laves gipslofter og høvle trægulve og så er det fint...850.000kr og helt centralt i byen(lille by;)), 100m fra os.
Men han sidder billigere end jeg gør.:@..er sgu lidt "morsomt" at man bor til leje og så koster det mere...godt der er boligsikring.

Men hvad, kan nok ikke betale sig at købe før jeg er færdiguddannet, hvis det da kan betale sig???

men hvad siger I...er I til leje eller eje og hvorfor.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

SaNiNa

Vi er lejer da vi begge var under uddannelse da vi flyttede sammen, vi er godt igang med at lede efter hus da vi på ingen måder kan med vores udlejer. Og så vil vi rigtig gerne have vores ejet og noget mere plads.

Anmeld

19. februar 2008

Tullebobs