Astasmor skriver:
asta er snart halvandet år gammel, og hun sover stadig ikke igennem. hun vågner lige inden vi går i seng og den er sikker hver gang for det hver eneste gang hun vågner.
hun er heller ikke til at putte om aftenen, det ikke nemt at gå fra en vane til en anden.
vi var/er vant til at putte hende hvor vi sidder inde ved hende og nusser til hun sover, med mindre det tager jeg ved ikke hvor langt tid.
hun skal vænde sig til at vi lægger hende ind og siger godnat og måske lige nusser hende lidt og så går igen. men lige så snart vi går ud af rummet så rejser hun sig og skriger.
en eller anden HJÆLP. hvad kan vi dog gøre ved dette puttehelved. orker det bare ikke mere
Det gjorde min dreng der er knap 11 mdr også i laaaang tid, han blev ved og ved ogved med at rejse sig, kaste sovedyret ud over tremmesengen o.s.v. og jeg var ligesom dig, træt - rigtig træt-
Jeg gav mig selv et spark i røven, da jeg jo selv havde vænnet ham til at skulle nusses i søvn, ris til egen røv, men jeg startede en aften hvor jeg lavede en rutine, og det tog ca. 14 MEGA HÅRDE aftner, men nu blir han puttet og sover hver gang i løbet af 10 min.
Jeg gjorde simpelthen bare det, at jeg gik KUN ind til ham når han skreg, lagde ham ned og puttede ham, og det kunne jeg gøre 44 gange på en aften, hvor jeg bare gik ind, puttede ham, sagde godnat og gav ham et kys, og det virker, men HOLD K*FT det er hårdt, men det hele værd idag.
Anmeld