Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Åhhhh havde det været sort havde jeg slået til med det samme
Åhhhh havde det været sort havde jeg slået til med det samme
hehe min er sort.. er helt klart også den bedste farve når man har børn.. har jeg erfaret hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Hvad er din mindste pris?
Hvad er din mindste pris?
2000kr er der budt - så det er min mindste pris..
Ungermann skriver: okay.. men hvordan med prisen?
okay.. men hvordan med prisen?
Var det noget???
jannebjerre skriver: Var det noget???
Ungermann skriver: Jeg skal lige høre gemalen imorgen.. Han vil nemli gerne have en sort sofa... (mest praktisk med hund og barn)
Jeg skal lige høre gemalen imorgen.. Han vil nemli gerne have en sort sofa... (mest praktisk med hund og barn)
Bare okay
hvis ikk det var fordi det var for langt væk havde jeg godt ville købe den!
frkrbj skriver: hvis ikk det var fordi det var for langt væk havde jeg godt ville købe den!
Hvor er du da fra??
nord nord nordsjælland Vi er nemlig på udkig efter en sofa, men egentlig først til januar. Men det er lige det JEG gerne ville have- manden skal vidst lige stege lidt høhø..
frkrbj skriver: nord nord nordsjælland Vi er nemlig på udkig efter en sofa, men egentlig først til januar. Men det er lige det JEG gerne ville have- manden skal vidst lige stege lidt høhø..
åhh ja der er nok lidt langt for en sofa også selvom den er billig
jannebjerre skriver: åhh ja der er nok lidt langt for en sofa også selvom den er billig
ja, det er også det jeg tænker. Men held og lykke med salget, den skal i nok komme hurtigt af med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128