P-stav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Isabels-mor

Som overskriften siger er det om p-stav.. Jeg har haft min i snart et år nu og jeg har endnu ikke har min mens. Nogle der har haft lignede erfaringer?
Det skal da lige siges at jeg født min første datter for 15 måneder siden og stoppede først med at amme lige da hun blev et år. Men  endnu ikke noget tegn på at den har tænkt sig at vise sig.

Håber der er nogle der kan komme dejlig råd eller erfaringen så jeg får lidt ro i sindet igen

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Hvem?

Mandal skriver:

Som overskriften siger er det om p-stav.. Jeg har haft min i snart et år nu og jeg har endnu ikke har min mens. Nogle der har haft lignede erfaringer?
Det skal da lige siges at jeg født min første datter for 15 måneder siden og stoppede først med at amme lige da hun blev et år. Men  endnu ikke noget tegn på at den har tænkt sig at vise sig.

Håber der er nogle der kan komme dejlig råd eller erfaringen så jeg får lidt ro i sindet igen

Knus Rikke

Jeg havde P-stav inden jeg blev gravid, min mens kunne godt komme meget uregelmæssig eller kun pletbløde i perioder, men oplevede ikke det udeblev helt, jeg havde min til at sidde i de 3 år den må, og regner også med det er den jeg vælger når jeg ikke er gravid længeree

Anmeld

14. december 2010

jinx

jeg har haft p-stav, og jeg have slet ikke min mens. imens. jeg fik bare af vide jeg var en af de hedige og den ville komme igen når jeg fik tage den ud. (og det gjorde den )

Anmeld

14. december 2010

mor-til-vanessa

det lyder da som sådan en jeg skal have og håbe at jeg ikke får mens.

har i så haft svært ved at blive gravide???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.