Manglende udskrabning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2010

JCS

Godaften ladies, har lige et spørgsmål til jer klogehoveder.

I oktober gennemgik jeg en SA i 7. uge og i november fornemmede jeg at det skete en gang til, bare meget tidligt. Regnede mig frem til at det var i 4. uge. Grunden til at jeg ikke er sikker, er fordi min læge ikke troede det var noget, selvom der var meget blod og mange smerter.

Nu har jeg så gået de sidste to uger med sådan nogle jag i underlivet, som jeg aldrig har haft før. I bussen i dag var det lige ved, at jeg var nødt til at lægge mig ned pga smerter.

Tænker så hvad det kan være? Jeg har godt nok fået min mensturation i dag, men jeg plejer aldrig få sådan nogle sting/jag i underlivet inden mens.

Nogle bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

JCS

Nå ja, mit andet spørgsmål var, hvad der sker hvis 'der ligger noget tilbage' fordi man ikke har fået en udskrabning?

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

JCS skriver:

I oktober gennemgik jeg en SA i 7. uge og i november fornemmede jeg at det skete en gang til, bare meget tidligt. Regnede mig frem til at det var i 4. uge. Grunden til at jeg ikke er sikker, er fordi min læge ikke troede det var noget, selvom der var meget blod og mange smerter.

Nu har jeg så gået de sidste to uger med sådan nogle jag i underlivet, som jeg aldrig har haft før. I bussen i dag var det lige ved, at jeg var nødt til at lægge mig ned pga smerter.

Tænker så hvad det kan være? Jeg har godt nok fået min mensturation i dag, men jeg plejer aldrig få sådan nogle sting/jag i underlivet inden mens.

Nogle bud?

Vil tro at din livmoder bare arbejder på at rense grundigt ud.
Tag noget smertestillende og lig en masse på maven, så hjælper du livmoderen til at trække sig ordentligt sammen.
Iøvrigt kan smertemønsteret godt ændre sig meget efter graviditeter uanset om de er kortere eller længere, er blevet afbrudt eller fuldført.
Selv varrigheden og mængden af blødningen, samt regelmæssighed kan ændre sig.
Så se tiden an til de næste mensperioder, og se om ikke der bare generelt er sket en ændring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2010

JCS

SussieThyssen skriver:

Vil tro at din livmoder bare arbejder på at rense grundigt ud.
Tag noget smertestillende og lig en masse på maven, så hjælper du livmoderen til at trække sig ordentligt sammen.
Iøvrigt kan smertemønsteret godt ændre sig meget efter graviditeter uanset om de er kortere eller længere, er blevet afbrudt eller fuldført.
Selv varrigheden og mængden af blødningen, samt regelmæssighed kan ændre sig.
Så se tiden an til de næste mensperioder, og se om ikke der bare generelt er sket en ændring.

Kærligst
Sussie

Ok, beroligende Tak for svar - ikke bare på den her tråd, men alle andre også. Dine børn er nogle heldige kanoner med sådan en velvidende, menneskelig supermor

Anmeld

15. december 2010

SussieThyssen

JCS skriver:

Ok, beroligende Tak for svar - ikke bare på den her tråd, men alle andre også. Dine børn er nogle heldige kanoner med sådan en velvidende, menneskelig supermor

jamen dog...1000 tak for rosen..nu ved jeg jo slet ikke hvad jeg skal sige.
Men jeg gør mit bedste, for hvem jeg møder på min vej. Så kan folk tage det bedste af det og smide resten væk.
1000 knus til dig

Anmeld

15. december 2010

Nalle

JCS skriver:

Nogle bud?

Da jeg fik en SA i 2006, fik jeg heller ikke en udskabning, da jeg kun var 5+? henne, og så længe jeg blødte, mente de det hele nok skulle komme ud af sig selv.
Og den første menstatrion ( staves ) efter det gør sindsygt ondt, desværre..

Anmeld

15. december 2010

JCS

Nalle skriver:

Da jeg fik en SA i 2006, fik jeg heller ikke en udskabning, da jeg kun var 5+? henne, og så længe jeg blødte, mente de det hele nok skulle komme ud af sig selv.
Og den første menstatrion ( staves ) efter det gør sindsygt ondt, desværre..

Okay! Så giver det rigtig meget mening. Tusinde tak for svar >:<

Anmeld

15. december 2010

Nalle

JCS skriver:

Okay! Så giver det rigtig meget mening. Tusinde tak for svar >:<

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.