det virker på min svigerinde som om at det er min egen skyld jeg besvime som om det noget jeg burde have kontrol over.
så hun mener det bare fordi jeg er bange for smerten.
Hvilket jeg ikke er.
Men hver gang jeg fejler noget, få de mig til at frem stå som hypokonder.
Min svigermor udtales siger i går aftens da hun ringede om spurgte hvordan det gik "at lægen kun havde sygemeldt mig, så han blev fri for at høre på mig".
Jeg elsker min svigermor og hun gør meget for mig og min mand, men det bliver man sgu da ked af at høre.
Hun er ikke så god til dansk så det er svært at få hende til at forstå at jeg ikke må gøre rent og gå for meget, at det gøre ondt og jeg skal slappe af.
De mener det er oppe i hovedet det hele.
at jeg bare er nevøs og de er af samme mening med kvinde som er nevøse for at føde som vensters Kate Runge som har udtalt
"Kvinder, der er bange for smerten ved at føde, bør måske slet ikke få børn. Det siger Kate Runge (V), medlem af Region Midtjyllands Sundhedsudvalg."
Jeg ved ikke hvad det er med mig når jeg fejler noget bliver jeg altid kaldt hypokond, brækkede kravetbenet da jeg var 15år og det voksede forkert sammen da pædagoerne på det børnhjem jeg boede på ikke ville hjælpe mig med at binde den slynge op som skulle sætte det på plads.
jeg gik i 12år med kronisk hovedepine før jeg fik en operation for ca. 1½år siden.
Den operation har gjort mit liv så meget bedre har ikke næ så mange smerter mere.
Ville faktisk gå så langt som at sige jeg var et nyt menneske.
Men det synes min svigermor jo også bare var noget pjat og det oppe i hovedet selv om alle andre kan se(selv min svigerinde) at jeg er blevet et glader mere postiv menneske.