Hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.165 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2008

monstar99

Er blevet meget nevøs for om jeg for lov til at føde normalt.
Min læge er 2 gange skulle "pille" ved min livmoder,
da jeg skulle have målet hvor lang den var til at få klippet spiral til.
Hver gang er jeg gået ud som et lys.
Så han synes jeg skal snakkede med jordmoder om det.
Da han ikke er sikker på at det er særligt fornuftigt at lade mig føde selv.
På en måde synes jeg da også kejsersnit er til talende.
Men min svigerinde har udtalt nået i stil med at man ikke er en rigtig kvinde hvis man ikke føder sine børn selv.
Hader at virke svag især over for hende.
(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

Pjat med hende...svaghed er at lade sig påvirke af andre...;)
Jeg synes man er en rigtig kvinde og super sej, når man kender sine styrker og svagheder og handler ud fra dem i hensyn til sig selv og andre.
Knus Eva...som to gange selv har valgt ks, og jeg er da super sej...(C)

Anmeld

1. september 2008

charlottekri

skid da på den nar!! gu er man da kvinde!! har selv fået kejsersnit og føler mig ikke mindre kvinde af den grund. så op med hagen KVINDE :P;)

Anmeld

1. september 2008

Stumpen

Jeg har ikke fået kejsersnit.. Men min dejlige veninde og kære sæster har og jeg er da ikke mere kvinde end dem af den grund... Sikke noget bavl at lukke ud... Jeg ville gøre som lægerne råder dig til...
(H) Anja

Anmeld

1. september 2008

monstar99

det er stort set også det mine vennider siger
Så tror bare jeg få sprugt jordmoder til råds når jeg skal besøge hende igen. Også gøre det som er bedste for mig og min søn :D

Anmeld

1. september 2008

louise skov

Jeg ville hører på lægen,og det skulle hun da også kunne forstå..:S
Jeg har selv fået ks,og jeg ved da ikke om det er nemmere bagefter,end hvis man har født naturligt. Så syntes bare du skal lytte efter din jm,læge for de har da lidt forstad på det

Anmeld

2. september 2008

monstar99

det virker på min svigerinde som om at det er min egen skyld jeg besvime som om det noget jeg burde have kontrol over.
så hun mener det bare fordi jeg er bange for smerten.
Hvilket jeg ikke er.
Men hver gang jeg fejler noget, få de mig til at frem stå som hypokonder.
Min svigermor udtales siger i går aftens da hun ringede om spurgte hvordan det gik "at lægen kun havde sygemeldt mig, så han blev fri for at høre på mig".
Jeg elsker min svigermor og hun gør meget for mig og min mand, men det bliver man sgu da ked af at høre.
Hun er ikke så god til dansk så det er svært at få hende til at forstå at jeg ikke må gøre rent og gå for meget, at det gøre ondt og jeg skal slappe af.
De mener det er oppe i hovedet det hele.
at jeg bare er nevøs og de er af samme mening med kvinde som er nevøse for at føde som vensters Kate Runge som har udtalt
"Kvinder, der er bange for smerten ved at føde, bør måske slet ikke få børn. Det siger Kate Runge (V), medlem af Region Midtjyllands Sundhedsudvalg."

Jeg ved ikke hvad det er med mig når jeg fejler noget bliver jeg altid kaldt hypokond, brækkede kravetbenet da jeg var 15år og det voksede forkert sammen da pædagoerne på det børnhjem jeg boede på ikke ville hjælpe mig med at binde den slynge op som skulle sætte det på plads.
jeg gik i 12år med kronisk hovedepine før jeg fik en operation for ca. 1½år siden.
Den operation har gjort mit liv så meget bedre har ikke næ så mange smerter mere.
Ville faktisk gå så langt som at sige jeg var et nyt menneske.
Men det synes min svigermor jo også bare var noget pjat og det oppe i hovedet selv om alle andre kan se(selv min svigerinde) at jeg er blevet et glader mere postiv menneske.

Anmeld

2. september 2008

twinboys

Hallo man man er stadig en kvinde selv om man får foretaget et kejsersnit..

Jeg fik det selv foretaget da mine drenge ville ud 3 1/2 mdr. før tid... Og havde jeg ikke fået gjort det havde hverken jeg eller mine dejlige drenge været her mere... Og det havde da været skidt...

Men jeg synes det er sejt af mine drenge at overleve dette og da også mig så jeg må da også være en stærk sej kvinde ik???

Majbritt(H)

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

altså, det gør ondt at føde, men det er hurtigt overstået, og jeg gætter på at dem som får kejsersnit ikke har ondt før det hele er overstået...

vi er lige meget kvinder af den grund, hvorfor man vælger som man vælger, rager jo i grunden ikke andre, det er din krop, dit liv, og dit valg...ingen af delene er en tur i tivoli!

når hele fødselssenariet er overstået, så er man jo lige meget kvinde af den grund, man sidder med et barn uanset om man selv har født det eller om man har fået ks.

så stå ved det du tror er det rigtige, og som lægen råder dig til.
og husk så at være stolt over at det var dig der kendte dine grænser bedst!

jeg hader når nogen siger sådan noget pjat, men jeg kan for lang tid siden huske vi i juli07 havde snakken oppe at vende, fordi der netop sad en, måske to med den følelse af ikke at havde fået barn (altså på den rigtige måde) og det er sgu noget pjat, for vi er alle lige godt af den grund!

jeg håber du vælger det som passer bedst for dig/jer.

knus fra sloggi, som lige kaster et pøj pøj med på vejen!

Anmeld

2. september 2008

Anne

Hejsa
Hold da helt ferie en svada at få kastet i hovedet. Jeg vil så bare gerne lige vide om de kvinder, der ikke ønsker at få børn ikke er kvinder, fordi de ikke har født? Hmm...
I mine øjne handler det bestem om at fødslen af barnet er sikker for både mor og barn. Om det så foregår via KS eller naturlig fødsel, så er det da lige meget, bare det bliver en god oplevelse og barnet og moderen efterfølgende har det godt.

Pøj pøj med det
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.