NY PRIS, Hunter gummistøvler original aubergine str. 37.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. maj 2011

Käte

Horats skriver:

Hejsa, undskyld jeg først svarer nu - er først lige kommet hjem Jeg er med på 525 - hvordan gør vi? Jeg har ikke handlet herinde før - er det via bankoverførsel??

Hej det er i orden jeg sender dig et pb med mit kontonr og så overføre du pengene til mig og lige så snart jeg kan se pengene på kontoen så sender jeg støvlerne til dig sådan plejer det at foregå. Jeg sender konto nr til dig i morgen er nemlig gået i seng sammen med børnene. Er det en aftale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Horats

Helt i orden - jeg overfører så snart jeg får dit kontonr. Hvad er et pb (undskyld mine dumme spørgsmål)? Sov godt

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Horats skriver:

Helt i orden - jeg overfører så snart jeg får dit kontonr. Hvad er et pb (undskyld mine dumme spørgsmål)? Sov godt

personligt brev... det kommer til at blinke et brev oppe ved siden af dine notifikationer

Anmeld

18. maj 2011

Käte

Horats skriver:

Ingen dumme ?, men som der er svaret så betyder det et personligt brev og det er brevet øverst oppe ved siden af avisen som vil være rød og her er det så kun dig og mig der kan se hvad der bliver skrevet. Jeg skriver til dig i morgen og du må også sove godt

Anmeld

19. maj 2011

Käte

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.