God nyhed, og så dårlig nyhed, som overskygger det hele :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Lotus86

Det gør mig rigtig ondt at læse, jeg håber for alt i verden ikke at det er kræft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Putomanen

missie20 skriver:

Selvfølgelig er den mega svær og sluge. Men det gode i får ud af den grimme oplevelse er at man forstår at leve i nuet og være glade for de dage man oplever sammen Håber i får en god jul trods den grimme besked. Godt der er så stor en overlevelses procent

Ja, det er vigtigt at nyde hinanden, mens vi har hinanden!

Jeg tænkte også i dag, at det var en ond julegave, at give os  Men det vil være rart, hvis det hele er afklaret inden jul, og selvfølgelig med et godt resultat.

Anmeld

14. december 2010

Pena

Putomanen skriver:

Ej, hvor er det bare skønt at høre nogle gode historier, det beroliger altså lidt  Jeg kender ikke så meget til testikelkræft, da jeg ikke har haft det inde på livet før. Så det er nok også derfor at jeg føler, at det er helt vildt uoverskueligt.

Men det bliver rart, at få lidt vished om det hele!

Tro mig jeg gik også helt i selvsving da han sagde det, for jeg var jo sikker på at nu døde han og alt muligt.

Jeg ved da godt det kan gå helt galt, men jeg tror ihvertfald I gør jer selv en tjeneste ved at prøve at tænke på de gode historier, og ja så overhovedet se om der er noget.

De tjekker jo bare fordi de vil udelukke det.

Jeg håber på en update herinde, for man bekymrer sig jo for folk herinde. Men intet pres.

Anmeld

14. december 2010

Putomanen

Lotus86 skriver:

Det gør mig rigtig ondt at læse, jeg håber for alt i verden ikke at det er kræft

Mange tak for det! Vi håber også, at det er noget godartet!

Anmeld

14. december 2010

Putomanen

Pena skriver:

Tro mig jeg gik også helt i selvsving da han sagde det, for jeg var jo sikker på at nu døde han og alt muligt.

Jeg ved da godt det kan gå helt galt, men jeg tror ihvertfald I gør jer selv en tjeneste ved at prøve at tænke på de gode historier, og ja så overhovedet se om der er noget.

De tjekker jo bare fordi de vil udelukke det.

Jeg håber på en update herinde, for man bekymrer sig jo for folk herinde. Men intet pres.

Det bliver nok bedre, når jeg får det hele lidt på afstand! Men hold da op, hvor var det en lang dag på arbejdet i dag!

Jeg har desværre ikke så mange at dele denne nyhed med, da PB er hemmeligt. Derfor er det virkelig rart at kunne komme af med alt herinde!  Og ja, jeg kommer bestemt med en opdatering, når vi ved noget mere.

Anmeld

14. december 2010

Pena

Putomanen skriver:

Det bliver nok bedre, når jeg får det hele lidt på afstand! Men hold da op, hvor var det en lang dag på arbejdet i dag!

Jeg har desværre ikke så mange at dele denne nyhed med, da PB er hemmeligt. Derfor er det virkelig rart at kunne komme af med alt herinde!  Og ja, jeg kommer bestemt med en opdatering, når vi ved noget mere.

Hvis I har brug for at kunne dele jeres bekymring, kan I jo sige at han selv har fundet en knude (for det er vel det de har kunnet se?) og derfor skal undersøges.

Det kan jo godt være svært at skulle bære denne byrde selv.

Men selvfølgelig så betyder det også at andre bekymrer sig, måske unødigt. Men jeg ville ikke kunne gå med dette selv.

Anmeld

14. december 2010

Putomanen

Pena skriver:

Hvis I har brug for at kunne dele jeres bekymring, kan I jo sige at han selv har fundet en knude (for det er vel det de har kunnet se?) og derfor skal undersøges.

Det kan jo godt være svært at skulle bære denne byrde selv.

Men selvfølgelig så betyder det også at andre bekymrer sig, måske unødigt. Men jeg ville ikke kunne gå med dette selv.

Ja, vi har godt snakket om, at det jo ikke har noget med PB at gøre. Og at vi sagtens kan sige, at han selv har findet knuden. Vi ved ikke præcist, hvad de har set. De sagde bare, at der er noget, som ikke skal være det.

Men jeg tror også, at kæresten fortæller det til sin mor. Det kan godt være, at det er svært for mig, men det må være endnu sværere for ham

Anmeld

14. december 2010

Pena

Putomanen skriver:

Ja, vi har godt snakket om, at det jo ikke har noget med PB at gøre. Og at vi sagtens kan sige, at han selv har findet knuden. Vi ved ikke præcist, hvad de har set. De sagde bare, at der er noget, som ikke skal være det.

Men jeg tror også, at kæresten fortæller det til sin mor. Det kan godt være, at det er svært for mig, men det må være endnu sværere for ham

Jeg tænker også lidt at selvfølgelig vil I gerne holde PB hemmeligt, men disse bekymringer overskygger på en måde det andet, så hvis han har brug for at snakke med sin mor om det, hvilket jeg virkelig godt kan forstå, så synes jeg det er det vigtigste. Han behøver jo sådan set ikke sige noget som helst om hvordan det er opdaget. Bare konstatere at han skal undersøges. Jeg tror da ikke nogen vil begynde at spørge om hvordan det blev opdaget.

Men prøv at slå koldt vand i blodet (ja nemt at sige) og måske fortæl om de positive historier hvis han siger det til moren.

Anmeld

14. december 2010

Putomanen

Pena skriver:

Jeg tænker også lidt at selvfølgelig vil I gerne holde PB hemmeligt, men disse bekymringer overskygger på en måde det andet, så hvis han har brug for at snakke med sin mor om det, hvilket jeg virkelig godt kan forstå, så synes jeg det er det vigtigste. Han behøver jo sådan set ikke sige noget som helst om hvordan det er opdaget. Bare konstatere at han skal undersøges. Jeg tror da ikke nogen vil begynde at spørge om hvordan det blev opdaget.

Men prøv at slå koldt vand i blodet (ja nemt at sige) og måske fortæl om de positive historier hvis han siger det til moren.

Ja, det to ting kan sagtens holdes adskildt.

Jeg tror faktisk, at det der holder ham tilbage er, at han ikke vil have, at hun bekymrer sig. Især fordi vi ikke ved så meget endnu.

Jeg har allerede fået det bedre.  Det er rart at få "snakket" lidt om det, og høre nogle gode historier om det.

Nu ser jeg frem til at få noget vished!

Anmeld

14. december 2010

Sakris

Putomanen skriver:

Så blev det dagen for test af kærestens sædkvalitet.

Han skriver til mig tidligere i dag, at prøven ser rigtig god ud. Der er en normal mængde og det er super bevægeligt! Det var jo en fantastisk nyhed.

Men så ringer han senere. Hans testikler er blevet scannet, og der er noget, som ikke skal være der. Nu skal han ind og testes for testikelkræft. Han blive ringet op inden for 2 dage og skal have lavet testen inden for 1 uge.

Jeg kan slet ikke overskue konsekvenserne af dette her!

Har han kræft? Skal begge testikler fjernes? Kan vi så få børn? Hvor langt et forløb er det? Skal projekt baby sættes på standby? Hvor store er chancerne for at blive rask? osv, osv..

Alle tankerne kører rundt i hovedet på mig, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor dette sker for os? Ikke nok med, at vi ikke kan få børn, nu skal der også involveres kræft.

Jeg håber inderligt, at det ikke er kræft, selvom jeg desværre frygter at det er. Jeg kunne også høre på min kæreste, at han er ret bange for resultatet!

Puha, det var godt at komme af med nogle af alle mine tanker!

Det var dog en frygtelig nyhed at få... Håber det bedste for jer, og at det er noget godartet! Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.