Falck er der altid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. december 2010

twinboys

Smiler ville bare lige vise jer nogle skønne billeder fra julefesten hos Falck...

God jul...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Pena

twinboys skriver:

Smiler ville bare lige vise jer nogle skønne billeder fra julefesten hos Falck...

God jul...

Majbritt

Ja lige nu er jeg meget glad for Falck.

Min bror fandt en måge i dag i et krat som ikke kunne flyve. Han kunne ikke få sig selv til at dreje halsen om, så den har ligget på en pude i stuen hele eftermiddagen.

Så ringede han til mig, også kaldet dr. Doolittle, så jeg ringede til Falck, og de sender en dyreambulance som vil aflive den humant.

Det synes jeg virkelig er en flot service. Ved godt det er i samarbejde med dyrenes beskyttelse, men flot at de vil tage sig af en MÅGE. Jeg var næsten bange for at de ville grine af mig.

Men fine billeder. Er det manden som arbejder hos Falck? Det må da være en drøm for drengene med sådan en far.

Anmeld

14. december 2010

twinboys

Pena skriver:

Ja lige nu er jeg meget glad for Falck.

Min bror fandt en måge i dag i et krat som ikke kunne flyve. Han kunne ikke få sig selv til at dreje halsen om, så den har ligget på en pude i stuen hele eftermiddagen.

Så ringede han til mig, også kaldet dr. Doolittle, så jeg ringede til Falck, og de sender en dyreambulance som vil aflive den humant.

Det synes jeg virkelig er en flot service. Ved godt det er i samarbejde med dyrenes beskyttelse, men flot at de vil tage sig af en MÅGE. Jeg var næsten bange for at de ville grine af mig.

Men fine billeder. Er det manden som arbejder hos Falck? Det må da være en drøm for drengene med sådan en far.

Hvor er du sød.... Og meget dyrevenlig... smukt... elsker sådanne mennesker... Bare vi havde flere af dem...

Det er Casper der jobber på Falck han er holdleder ved brand... Det er faktisk ham man kan skimte i brandbilen sommen med nissemor... og ja det er også ham der sidder og styrer stigen da kurven skulle ned med julemanden....

Ja mine drenge leger tit i ambulancer og brandbiler... et hit at have en far der jobber hos Falck...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.