hjælp til tab af 10kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mor1012

jeg fødte en pige for 4 uger siden , og har tabt 10 kg, uden at have gjort noget for det.

meen, hvordan får jeg de sidste 10kg af, hurtigst muligt. gider ikke vente 6mdr med at se resultat.

hjælper zumba tror i ??

jeg er stoppet med at spise smør i hverdagene og sovs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

LotteN

jeg kan ikke sige andet end at denne side hjalp mig:

www.madital.dk

og så en masse motion ved siden af, som du jo indtaster derinde også

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

jeg fødte en pige for 4 uger siden , og har tabt 10 kg, uden at have gjort noget for det.

meen, hvordan får jeg de sidste 10kg af, hurtigst muligt. gider ikke vente 6mdr med at se resultat.

hjælper zumba tror i ??

Læg din kost om, skal det gå hurtigt, så vær MEGET streng. At droppe smøret er en MEGET lille del af det.

Min far smed 20 kg på 3 mdr ved at få lagt en kostplan af sådan en sundhedsplejerske og så gik han 6 km. på 50 minutter hver dag.

Jeg synes ikke zumba er så meget værd, skulle jeg tabe mig ville jeg kombinere cykling, crosstrainer, romaskinen og styrketræning! Og så selvfølgelig en stram kostomlægning. Men husk nu at gøre det i et tempo så huden kan følge med, nu er det jo så kun 10 kg, men stadig  Og så træne hver 2. dag.

Held og lykke med det!

Anmeld

14. december 2010

Maja88

for mig var spinning og kostomlægning vejen

Anmeld

14. december 2010

Frøken J.

Emilie2010 skriver:

hjælper zumba tror i ??

Madlog.dk - Fantastisk værktøj. Tabte 20 kilo på 5 måneder, dvs. 4 kilo om måneden Zumba kan du sagtens bruge, men så skal du give den godt gas. Jeg forbrænder mellem 500-600 kalorier på sådan en time, fordi jeg virkelig giver den en skalle. Anbefaler dog også styrketræning, for du vil jo ikke tabe muskelmasse. Derfor skal du også sørge for at spise mindst 1-1½ gram protein pr. kilos kropsvægt hver dag

Anmeld

14. december 2010

Viktoria86

Mit råd er at spise en masse grønsager - og undgå hurtige kulhydrater i alle afskygninger. Men nu hvor din krop skal genfinde balancen tror jeg måske at tålmodighed, motion og masser af nærende vitaminer og mineraler er vejen frem.

Held og lykke med projektet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.