Børnebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mary

Jeg tror jeg kan forvente at få mange børnebørn en gang. 

Juliane vil ikke være noget når hun bliver stor, kun "Mor". Da jeg kom og hentede hende idag var hende og veninderne igang med en fødeleg hvor Juliane var den heldige mom to be  og havde en hel del puder stoppet ned i strømpebukserne. Det så så skægt ud, de sad lige som om maven var sunket ned 

Annika drømmer og dagdrømmer om babyer. Hun leger at hun er en baby, hun leger at hun har en baby, hvis hun ser babyer i tv(sæl, menneske, nisse, ko, bjørn you name it) så vil hun gerne ha sådan en baby. Hun har lige sagt: "Mor, jeg vil gerne ha mange babyer!"  Og så siger mor, at vi skal ikke have flere baby, men Annika insisterer bare med sit: "JEG skal have mange babyer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Tut

Hvis vi aftaler at mødes med Annika og Noah om 20 år, så får vi begge nok en masse børnebørn.

Noah sagde den anden dag, da jeg fortalte Christian at jeg var stødt på en anden mor, da jeg hentede Noah i børnehave, og hun ventede nr. 3 nu.

Christian og jeg talte om at vi ikke ville have flere børn, hvor Noah så siger "Mor, når jeg bliver en stor mand, så skal jeg have et tusinde kilometer børn"

Synes det var så sødt.  Og især at han lige fik flettet et "kilometer" ind i sætningen.

Anmeld

14. december 2010

bette

haha hvor er det altså kært haha

Anmeld

15. december 2010

Siber

åhhhh så sødt!

Ja tænk Maria, vi kan blive mormor til rigtig mange børnebørn

Knus Siber

Anmeld

15. december 2010

linemus

Hvor er hun sød Det kan du bare glæde dig til

Anmeld

15. december 2010

linemus

åhhhh så sødt!

Ja tænk Maria, vi kan blive mormor til rigtig mange børnebørn

Knus Siber

Åh ja, det glæder jeg mig også til. Og så får man lov til alt det hyggelige og sjove

Vi snakkede om en dag, at hvis vores børn får ligeså mange børn, som vi har, så får vi 16 børnebørn 

Anmeld

15. december 2010

Tut

linemus skriver:

Åh ja, det glæder jeg mig også til. Og så får man lov til alt det hyggelige og sjove

Vi snakkede om en dag, at hvis vores børn får ligeså mange børn, som vi har, så får vi 16 børnebørn 

SHIT, et julegavebudget i skal have så

Anmeld

15. december 2010

Nadi

Har overhovedet ikke noget konkret at sige, men bliver super gladover at læse sådan en tråd

Ihh hvor er de søde

(men 16 børnebørn, hold nu op det er mange! )

Anmeld

15. december 2010

Mary

Vi kom faktisk også til at snakke om det herhjemme........gad vide hvor mange børnebørn man egentligt får  Og ja, frem med pengepungen ti jul 

Juliane pointerede så lige igår, at hun gerne vil ha 51 børn..... 

Anmeld

15. december 2010

Susan1978

nårh en sød tråd...

jeg håber jo både at blive mormor og farmor

Ea siger faktisk også at hun vil være mor når hun blir stor..  og rengøringsdame   (ja hos hendes gamle mor måske )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.